رییس بهره برداری گاز مرکز استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون یک میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۵۱ مشترک شهری و روستایی در شهرستان مشهد از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند.

بهره‌مندی یک میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک از خدمات شرکت گاز در شهرستان مشهد

به گزارش قدس آنلاین، فرشید دشتی اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری شهرستان مشهد شامل شهرهای مشهد، رضویه و ملک آباد و ۹۷ درصد خانوار روستایی واجد شرایط این شهرستان گازدارند.  

وی افزود: از مجموع یک میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۵۱ مشترک گاز در این شهرستان، یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۲۰۴ مشترک شهری و ۹۴ هزار و ۶۴۸ مشترک در بخش روستایی ساکن هستند.

رییس بهره برداری مرکز استان با اشاره به سهم ۳۷ درصدی شهرستان مشهد از مجموع شبکه گاز استان افزود: از مجموع ۳۴ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در خراسان رضوی، ۹ هزار و ۶۸ کیلومتر شبکه سهم شهرستان مشهد است.

وی ادامه داد: از این آمار نیز چهار هزار و ۳۶۲ کیلومتر شهری و چهار هزار و ۷۰۶ کیلومتر روستایی است. همچنین تاکنون ۳۶۸ هزار و ۶۶۶ مورد علمک گاز به متقاضیان در سطح شهرها و روستاهای شهرستان مشهد مقدس واگذار شده که به ترتیب ۲۹۴ هزار و ۷۶۷ علمک شهری و ۷۳ هزار و ۸۹۹ علمک روستایی می باشد.  

دشتی خاطرنشان کرد: ۳۲ خودرو امداد ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته در شهرستان مشهد آماده خدمت رسانی به مشترکین است. شهروندان محترم می توانند در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی مراتب را از طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۹۴ اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.