اصفهان - مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: خیر قدر اصفهانی ۱۸ سری جهیزیه ۲۰ میلیون تومانی به نوعروسان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا کرد.

اهدای ۱۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند توسط خیر اصفهانی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، با اعلام این خبر گفت: ارزش هر سری جهیزیه اهدایی این خیر گران‌قدر ۲۰ میلیون و درمجموع ۳۶۰ میلیون تومان است و با توجه به نیت ایشان به ۱۸ نوعروس نیازمند سادات و غیر سادات اهدا شد.

وی سنت اهدای جهیزیه توسط نیکوکاران به نیازمندان را سنتی قدیمی و ریشه‌دار در استان اصفهان توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: اعتماد مردم به کمیته امداد و رضایت نیکوکاران از دقت این نهاد در توزیع کمک‌های پرداختی آن‌ها باعث شده است که در هشت‌ماهه اخیر بیش از سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان توسط مردم عزیز استان در زمینه جهیزیه کمک شود.

متین پور کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند تحت حمایت را یکی از دغدغه‌های مهم کمیته امداد اصفهان عنوان کرد و افزود: در بودجه این نهاد اعتباراتی برای کمک به تأمین جهیزیه و همچنین پرداخت هدیه ازدواج پیش‌بینی‌شده است که با توجه به گرانی لوازم‌خانگی بدون کمک و مشارکت مردم راهگشا نخواهد بود.

وی یادآور شد: امسال نیز خیران اصفهانی بارها کمک‌هزینه‌های قابل‌توجهی برای خرید جهیزیه در اختیار کمیته امداد استان اصفهان قرار داده‌اند که در قالب کارت‌های اعتباری خرید کالا و یا اقلام اهداشده با توجه به نیت خیران به نوعروسان نیازمند اهداشده و به اطلاع عموم مردم نیک‌اندیش استان رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.