رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی گفت: قرار دادن ثبت جهانی توس به عنوان نام تیم خراسان بسیار بیشتر از هزینه‌ای که شد، دستاورد داشت.

 ثبت جهانی توس بیش از هزینه‌ها، دستاورد داشت

به گزارش قدس آنلاین، مسعود ریاضی در خصوص برگزاری مجمع سالیانه هیأت کشتی اظهار کرد: در جلسه مجمع سالیانه هیأت کشتی استان که با حضور دبیر، رئیس این فدراسیون و فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، عملکرد دوساله هیأت ارائه و با اکثریت آرا اعضای مجمع به تایید رسید. در این جلسه خطوط کلی فعالیت های رشته کشتی توسط دبیر، رئیس فدراسیون بیان و حمایت های او باعث دلگرمی ما در استان شد.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در خصوص تیم لیگ برتری استان بیان کرد: این موضوع که هیأت نباید تیم‌داری کند، حرف درستی است ولی داشتن تیم برای ایجاد انگیزه و یک ویترین مناسب برای استان، ضروری بود.  امیدوارم فضای کشتی آنقدر گرم شود که اسپانسرها پای کار بیایند و حتی بتوانیم بیش از یک تیم در لیگ برتر داشته‌باشیم.

وی با اشاره به نام تیم به عنوان یک کار فرهنگی گفت: قرار دادن نام تیم به ثبت جهانی توس یک کار فرهنگی بود که به کمک ورزش انجام شد و بازخورد بسیار خوبی در فضای اجتماعی داشت. به جرات می‌توانم بگویم بسیاری از فعالیت های فاخر مدیریت شهری توسط مردم دیده نمی‌شود.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه داد: قرار دادن ثبت جهانی توس به عنوان نام تیم خراسان بسیار بیشتر از هزینه ای که برای تیم شد، دستاورد داشت.

ریاضی در خصوص وضعیت خود در کشتی نیز تصریح کرد: اگر من کاری را بر عهده بگیریم تا پای آبرویم مسئولیت آن را می‌پذریم و از زیر بار آن شانه خالی نخواهم کرد. هر کسی می‌داند که باید به کشتی پایه پرداخته شود، ولی انتقاد برخی که با حضور تیم استان در لیگ برتر گفتند به پایه ها پرداخته نمی‌شود، باعث سو تفاهم در بین افرادی که در خانواده کشتی حضور ندارند، شد.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم کشتی خراسان که ظرفیت تبدیل شدن به قطب کشتی کشور را دارد، به جایگاه واقعی خودش نزدیک کنیم و با گرم کردن تنور کشتی از سال های آینده شاهد حضور اسپانسر ها در این رشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.