زنجان-رییس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت:از ۴۹۱باشگاه ورزشی بازرسی شد.

شش باشگاه ورزشی در زنجان پلمپ شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:رییس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان در نشست خبری روز یکشنبه  با اشاره به اینکه  استان زنجان از کمبود فیزیوتراپ رنج می‌برد،  گفت:  آمار بیمه شدگان از ۴۴ هزار و ۳۴۶ نفر در سال قبل به ۴۶ هزار و ۹۷۵ نفر افزایش یافته است.
دهنایی ادامه داد: برگزاری دوره های تئوری مربیگری، کارگاه آموزشی روانشناسی، کارگاه آموزشی مدیریت سلامت با حضور ۲۰۰ نفر از مدیران و برگزاری کلاس‌های آموزشی روانشناسی از جمله اقدامات صورت گرفته است‌.
وی  از برگزاری کلاس‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی خبر داد و گفت: این موضوع یک کار نویی بود که در استان و البته کشور رخ داد.
دهنایی یاد آورشد: در بحث تغذیه نیز خدمات خوبی از سوی مشاور ارائه می‌شود که امسال این مشاوره‌ها به ۷۰ نفر افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: از ۴۹۱باشگاه ورزشی بازرسی صورت گرفت و دراین راستا ۶باشگاه پلمپ ، ۳۷ اخطاریه پلمب صادر شد.
وی گفت: سه مورد کشف داروهای غیرمجازو  کشف سه باشگاه‌ غیرمجاز نیز در نتیجه بازرسی ها محقق شده است.
 رییس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: ارائه ۴۲ مورد تذکر کتبی و ۲۲ تعهد نیز از دیگر تخلفات کشف شده بوده است.
توزیع و فروش مکمل  در باشگاه، ممنوع 
 رییس ستاد نظارت هیات پزشکی ورزشی استان زنجان نیز درادامه  با اشاره  به برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف با همکاری هیأت پزشکی ورزشی  گفت: ۱۹۵ باشگاه ورزشی در استان فعال است که تاکنون ۴۹۱ بازرسی از سوی کارشناسان  در این حوزه انجام شده است.
عذرا واسعی از آغاز اجرای طرح سلامت در باشگاه‌ها خبر داد وافزود: ما به دنبال به حداقل رساندن مشکلات باشگاه‌ها هستیم تا با عملکرد خود خدمات بهتری به مردم ارائه دهند. 
وی با اشاره به اینکه ارائه تذکرات کتبی به تعداد ۴۲ مورد به خاطرحرکات موزون و فروش مکمل انجام شده است، ادامه داد: ما هیچگاه توزیع و فروش مکمل را در باشگاه ها مجاز نمی دانیم و با این موضوع به شدت برخورد می کنیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.