پدافند هوایی سوریه موشک‌های شلیک‌ شده از فلسطین اشغالی به پایتخت این کشور را دفع و شماری از آنها را منهدم کرد.

 مقابله پدافند هوایی سوریه با حملات موشکی رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بامداد امروز- دوشنبه- گزارش داد که پدافند هوایی سوریه موشک‌های مهاجمی که از فلسطین اشغالی شلیک شدند را در آسمان دمشق رهگیری و برخی از آنها را دفع کرد.

سانا از سرنگونی یکی از موشک‌ها در منطقه «عقربا» در حومه دمشق خبر داد. عقربا تنها چند کیلومتر با منطقه «زینبیه» فاصله دارد.

این خبرگزاری تاکنون به اماکن مورد هدف موشک‌های اسرائیلی و همچنین به نوع جنگنده‌ها و شمار موشک‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های صهیونیستی هیچ اشاره‌ای نکرده است.

سانا شب گذشته نیز گزارش داد، سامانه‌های دفاع هوایی ارتش سوریه هواپیماهای بدون سرنشین را که به فرودگاه نظامی حماه در مرکز سوریه نزدیک می‌شدند، هدف قرار دادند.

به نظر می‌رسد، حمله تروریست‌ها به فرودگاه نظامی حماه و شهر جبله از توابع استان لاذقیه هماهنگ با حمله رژیم صهیونیستی به نقاطی در حومه دمشق و فرودگاه «تی‌فور» در استان حمص صورت گرفت.

همزمان با حملات تجاوزکارانه به سوریه، خبرنگار تلویزیون «المیادین» در جنوب لبنان نیز از پرواز جنگنده‌های صهیونیستی در ارتفاع کم در آسمان شهر «صیدا» خبر داد.

فعالان لبنانی در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی را منتشر و اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی از آسمان شهر صیدا در جنوب لبنان به سمت خاک سوریه موشک شلیک کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.