رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری توهین آمیز مدعی شد که رئیس دموکرات مجلس نمایندگان این کشور درصدد تحمیل شرایط موردنظر خود برای استیضاح رئیس جمهور به مجلس سنای این کشور است.

ترامپ: پلوسی احمق می‌خواهد شرایط استیضاح را به سنا دیکته کند

قدس آنلاین؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در پیامی توئیتری «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان این کشور را با اظهاراتی توهین آمیز مورد انتقاد قرار داد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «نانسی دیوانه می‌خواهد شرایط این شوخی احمقانه استیضاح را به مجلس سنا با اکثریت جمهوریخواه دیکته کند، اما [او] در مجلس نمایندگانی با اکثریت دموکرات کل فرآیند مقرر را، بدون حضور وکیل یا شاهدان از میان برداشت. تنها خواست و آرزوی دموکراتها این است که این مسئله پایان یابد. دعوی آنها بی ارزش و به درد نخور است، شمار آرای اخذ شده اشان وحشتناک است!»

این در حالی است که دونالد ترامپ روز گذشته نیز در پیامی توئیتری نانسی پلوسی را متهم کرد که در حال انجام اقدامات پشت‌پرده‌ای با هدف کارشکنی در امور جمهوری‌خواهان سنا و قضاوت قابل پیش‌بینی آنها درباره روند استیضاح است.

وی در این پیام نوشت: «پلوسی به دنبال بده بستان با سنا است. چرا او را استیضاح نمی‌کنیم؟»

گفتنی است که طرح استیضاح ترامپ با دو اتهام سوءاستفاده از قدرت و همچنین ممانعت از انجام تحقیقات از سوی کنگره در نیمه شب ۲۷ آذر با اکثریت آرای اعضای مجلس نمایندگان به تصویب نهایی رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.