خراسان شمالی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی بر احداث پل روستای اسطرخی با هدف اتصال شهرستان های شیروان و اسفراین تا پایان سالجاری تاکید کرد.

پل روستای اسطرخی تا پایان سالجاری احداث شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در نشستی ویژه با محوریت بررسی مشکلات ایجاد روستای اسطرخی شهرستان شیروان، اظهار داشت: به لحاظ جغرافیایی شهرستان های شیروان و اسفراین با یکدیگر هم مرز هستند اما مردم برای تردد مسیر این دوشهرستان باید از مرکز استان عبور کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته عملیات اجرایی گذر مرزی اوغاز شیروان به باجگیران آغاز شد و احداث پل روستای اسطرخی موجب  کوتاه شدن مسیر ترازیت وسایل نقلیه به پایتخت می شود.

رجب زاده با بیان اینکه مقدمه آغاز احداث پل رفع تملک و آزادسازی اراضی در روستای اسطرخی است، دستور داد: این موضوع باید با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، اداره راهداری کل حمل و نقل جاده ای و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بررسی شود و با بازدید میدانی از منطقه طرح کارشناسی برای اجرا تا سه شنبه هفته جاری ارائه شود.

وی ادامه داد: طرح بافت بارارزش روستای اسطرخی نیز درگیر حل مشکل احداث پل می باشد و وزیر کشور نیز برای اجرای این پروژه تاکید دارند.

در ادامه این نشست موضوع واگذاری خانه های سازمانی نیز مطرح شد و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: این واگذاری ها باید با هماهنگی فرمانداران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.