خراسان شمالی- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از وقوع یک فقره قتل عمدی در این شهرستان خبر داد.

کشف جسد جوان ۲۲ ساله پرده از راز یک جنایت برداشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران با اعلام این خبر درباره جزئیات این جنایت هولناک تصریح کرد:شنبه هفته جاری بود که به موجب گزارش پلیش آگاهی فرماندهی انتظامی  استان،جسد جوان حدودا  ۲۲ ساله در یکی از روستاهای اطراف بجنورد کشف شد که پس از بررسی های بعمل آمده و احراز هویت جسد متوفی به دلالت شواهد و قرائن موجود و آثار ظاهری جسد ظن وقوع قتل محتمل ترین فرض در این ماجرا  به نظر می رسید.

وی ادامه داد: با بررسی های اولیه از جسد متوفی اولا  مشخص شد متوفی یکی از دانشجویان اهل خراسان رضوی بوده که در بجنورد مشغول به تحصیل و مقیم بوده است و ثانیا ظواهر امر حکایت از وجود  آثار خفگی بر روی گردن متوفی داشت و این وضعیت  علیرغم سوختگی شدید جسد کاملا مشهود بود.

محمدیاران با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و مراتب در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکزاستان مطرح رسیدگی است خاطرنشان کرد:با انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیلی  و سرنخ های بدست آمده محرز شد که مقتول قبل از مرگ با یکی از دوستان خود بصورت تلفنی مکالمه و قرار ملاقات داشته که با شناسایی و دستگیری این فرد، زوایای روشن و تازه ای از وقوع جنایت کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم پرونده عنوان کرد: متهم پس از دستگیری در حین بازجویی، پس از مشاهده و مواجهه با دلایل و مستندات موجود سرانجام در مراجع انتظامی و قضایی  لب به اعتراف گشود و با بیان جزئیات وقوع ماجرا به درگیری فیزیکی و خفه کردن مقتول و سوزاندن جسد وی با بنزین پس از ارتکاب جنایت اقرار کرد.

محمدیاران با اشاره به اینکه جسد مقتول، جهت تشخیص علت تامه مرگ و نحوه وقوع قتل به پزشکی قانونی ارسال شده،گفت:پس از بازجویی های اولیه و صدور قرار تأمین کیفری  از نوع بازداشت موقت متهم روانه زندان مرکزی بجنورد شد.

این مقام قضایی افزود: هر چند متهم به ارتکاب جنایت اقرار نموده و اختلافات شخصی را انگیزه کار خود اعلام نموده ولی به لحاظ وجود برخی ابهامات و گمانه زنی های مختلف تحقیقات تکمیلی در باره علت اصلی و انگیزه های دقیق وقوع قتل و کشف زوایای احتمالی و پنهانی ماجرا کماکان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.