خراسان شمالی- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شیروان گفت: در طی یک هفته و در دو مرحله ۴ نفر از شکارچیان متخلف شیروانی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری ۴ نفر شکارچی متخلف شیروانی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی، حمید فخرانی افزود: در طی یک هفته و در حین گشت و کنترل مناطق سطح شهرستان به منظور جلوگیری از تخلفات شکار و صید ۴ نفر از شکارچیان متخلف شیروانی که در مناطق آزاد شیروان اقدام به شکار غیر مجاز کرده بودند دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شدند.

وی افزود: از متخلفین یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی،۱۲ عدد فشنگ ،۲ عدد فشنگ غیر مجازچهارپاره،یک دستگاه دوربین شکاری ، اعضاء لاشه یک راس گراز ،یک قطعه کبوتر و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد .

کشف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول غیرمجاز

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فاروج از دستگیری یک نفر شکارچی متخلف و کشف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول غیرمجازدر شهرستان فاروج خبر داد.

عبدالرحمن زحمتی گفت: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان فاروج طی بازرسی از منزل یک متخلف موفق یه کشف یک قبضه سلاح ساچمه زنی تک لول غیرمجاز و یک عدد فشنگ چهار پاره دست ساز به همراه تعدادی فشنگ ساچمه زنی شدند.

متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.