اکران نمایش‌های متعدد در سالن‌های حوزه هنری خراسان رضوی در پائیز امسال، با استقبال بسیار مناسبی روبرو شد

فروش نمایش‌های پائیزه حوزه هنری خراسان رضوی رکورد زد

به گزارش قدس آنلاین، نمایش‌های پائیزه حوزه هنری خراسان رضوی با استقبال بسیار مناسبی از سوی مخاطبان خود روبرو شد.

براساس آمارها در مجموع در فصل پائیز ۷۵ نوبت اجرا ویژه نمایش‌های حوزه هنری خراسان رضوی انجام شده و آمار فروش نیز بیانگر این است که استقبال بسیار مناسبی از سوی مخاطبان انجام شده است.

آمار فروش و اجرا هر دو بیانگر رشد نسبی هر دو آیتم نسبت به مدت مشابه زمانی در سال گذشته است.

نمایش‌های «شب حادثه»، «عشق من حامد بهداد» از خودت نترس در تماشاخانه استاد حسین نوری در فصل پائیز روی صحنه رفت ونمایش‌های «به روی نی»، «واگویه‌های علی گندابی»، «جرات یا حقیقت» و «ری‌بوت» نیز در این ایام در تماشاخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی روی صحنه رفته است.

جمع کل فروش بلیط دو تماشاخانه در فصل پاییز بیانگر فروشی معادل ۱۰۵۷۰۰۰۰۰ تومانی است که البته این فروش‌ها در مشهد گیشه به صورت اینترنتی، گیشه تماشاخانه به صورت حضوری و فروش گروهی بوده است.

در مجموع کل اجراهای تماشاخانه استاد حسین نوری و تماشاخانه اشراق در پاییز؛ ۷۵ اجرا بوده است و البته اجراهای جشنواره تئاتر استانی رضوان نیز در تماشاخانه اشراق اجرا شده است.

افزوده شدن ظرفیت جدیدی به ظرفیت نمایشی حوزه هنری خراسان رضوی نیز در این میان و در افزایش آمار فروش و همچنین استقبال گرم‌تر از سوی مخاطبان موثر افتاده است.

تماشاخانه   «استاد حسین نوری» سالن بلک‌باکس دوسویه و با ظرفیت ۱۲۳ نفر دارای سیستم نور و صدای تخصصی و سایر امکانات لازم برای اجرای گروه‌های نمایشی از جمله اتاق بازیگران، اتاق گریم و لباس، سالن انتظار مناسب تماشاگران، است که شهریور ماه جاری در حوزه هنری خراسان رضوی افتتاح شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.