همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: سیاست دشمن از قاچاق کالا، راکد کردن بخش تولید و اقتصاد کشور است.

قاچاق کالا سیاست دشمن برای رکود تولید است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری همدان مصطفی آزادبخت در نشست اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان اظهار کرد: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از کمیسیون های حساس و حیاتی است چرا که نتایج این نشست ها نقش مثبت و موثری در رونق تولید دارد.

وی اضافه کرد: سیاست دشمن راکد کردن حوزه تولید بوده در حالیکه سیاست کشورمان رونق تولید، ایجاد کسب و کار و خلق فرصت های شغلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز صورت مساله قاچاق برای ما مشخص و جمع بندی شده نیست باید در گام نخست مسیرهای نفوذ و راه های ورود و خروج کالای قاچاق را بررسی و آشکار کرد.

وی ادامه داد: برخی کالاها از بیرون کشور و برخی از تولیدات داخل استان نیز وارد چرخه قاچاق می شود که این کالاها باید دسته بندی شده و راه های قاچاق کالا مسدود شود.

 آزادبخت خواستار استفاده بهینه از سامانه های تعریف شده برای هر یک از دستگاه های اجرایی شد و گفت: ناهماهنگی بین برخی از دستگاه ها در برخورد با کالای قاچاق وجود دارد به این صورت که سازمان صمت مجوز ماینر صادر می کند در مقابل نیروی انتظامی از آن به عنوان کالای قاچاق یاد کرده و برخورد می‌کند.

 وی تاکید کرد: برخی از قاچاقچیان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای قاچاق کالا استفاده می‌کنند یا از طریق پُست این اقدام صورت می گرفت که باید این منفذها شناسایی و مسدود شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.