دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا خطاب به پاسداران اهل قلم گفت: در کتاب های خود به سرطان نفوذی‌ها و مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می شود بپردازید.

در کتاب‌ها باید به سرطان نفوذی‌ها و مفسدان اقتصادی پرداخت

قدس آنلاین: سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز (دوشنبه ۲ دی‌ماه) در مراسم تجلیل از پاسداران اهل قلم طی سخنانی، اظهار داشت: رمز پایداری ملت ما و هویت ملی و اسلامی ما و همچنین رمز شکوفایی تمدن ایران اسلامی، فرهنگ نوشتن است.  

وی افزود: کتاب عنصری مهم برای تعامل جامعه انسانی است و همه تمدن های بشری از تطریق کتاب جاودانه مانده اند. 

سردار صفوی ادامه داد:  شما پاسداران زمانی برای دفاع از اسلام و ایران لباس رزم پوشیدید و امروز هم در جبهه جنگ نرم و جهاد علمی حضور دارید.  لذا ما به وجود شما افتخار می کنیم که در صراط مستقیم الهی ایستاده اید و از اسلام و ایران و جبهه مقاومت دفاع می کنید.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: پاسداران اهل قلم طی چهل سال گذشته برای دفاع از انقلاب اسلامی از ایثار حان خود دریغ نکردند و هم اکنون هم برای صیانت فرهنگ ملی و آرمانهای انقلاب دست به قلم آورده اند و با فتنه کران داخلی و خارجی مقابله می کنند. 
وی تاکید کرد: هم اکنون در فضای آلوده شبکه های مجازی صیانت از هویت ملی و دینی ما در گرو قلم برشایی شما است. صیانت از جغرافیای ذهنی ما در گرو قلم های شما نویسندگان انقلابی است. 

سرلشکر صفوی خطاب به پاسداران اهل قلم گفت: گفتمان مقاومت را در مقابل گفتمان تسلیم شدن تبیین کنید و در جهت امید افزایی و حفظ انسجام بین مردم و مسئولان تلاش کنید. گفتمان مقاومت را هم از دیدگاه فلسفی و هم از دیدگاه علمی و در شؤن مختلف تبیین کنید. در کتاب های خود به سرطان نفوذی‌ها و مفسدان اقتصادی که موجب نارضایتی می شود بپردازید. 

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به مشکلات مردم خوزستان، گفت: این حجم از بارندگی در این استان آنهم در یک روز بی سابقه است اما کسانی که مسئولیت قبول کرده اند باید به مشکلات مردم برسند و اصلا برای همین مسئول شده اند. 

وی با اشاره به عدم تبعیت برخی مسئولان از هدایت های رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی خاطر نشان کرد: من به عنوان یک پاسدار قدیمی می گویم آنهایی که حرف رهبری را اطاعت کردند عاقبت بخیر شدند و آنهایی که از حرف رهبری اطاعت نکردند عاقبت به خیر نشدند. لذا از شما نویسندگان می خواهم دلسوزانه نقاط قوت و ضعف جامعه را سوژه یابی کرده و تبیین کنید. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.