حجم گاز مایع توزیع شده در منطقه زیر پوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ظرف یک ماه اخیر به میزان ۱۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیشتر شده است.

حجم توزیع گاز مایع در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، رییس واحد تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: حجم گاز مایع مایع توزیع شده برای مصرف شهروندان خراسانی ظرف این مدت به میزان ۸۰۰ تن نسبت به پارسال افزایش یافت.

بهرنگ قلی‌زاده افزود: آذر ماه امسال پنج هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع و آذر پارسال چهار هزار و ۷۰۰ تن از این نوع سوخت برای مصرف ساکنان نواحی روستایی فاقد دسترسی به شبگه سراسری گاز و همچنین فعالان در صنفهایی نظیر جوشکاران اسکلتهای فلزی، نصابان عایقهای ساختمانی، برشکاران انواع فلزات و سماورسازان توزیع شد.

وی به علت افزایش مصرف سوخت گاز مایع در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: پس از از افزایش بهای بنزین برخی واسطه‌گران و نیز رانندگان برای تامین سوخت خودروها به استفاده از گاز مایع روی آورده‌اند.

رییس واحد تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: به منظور پیشگیری از کمبود گاز مایع مورد نیاز شهروندان مصرف‌کننده واقعی و همچنین اصنافی که برای کارشان با این نوع سوخت ه سروکار دارند فهرست مصرف‌کنندگان تهیه و در قالب همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی گفت: گاز مایع مورد نیاز و مصرف در نواحی روستایی فاقد شبکه گازرسانی نیز از طریق دهیاریها و عاملان توزیع به دست مصرف‌کنندگان واقعی این نوع سوخت می‌رسد.

قلی‌زاده افزود: آن دسته از اتحادیه‌های صنفی هم که نیازمند گاز مایع بوده و در تامین آن با مشکل مواجه هستند باید درخواست مستند خود را به واحد تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه نمایند تا به سرعت بررسی شده و مورد اقدام قرار گیرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.