مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان تایباد گفت: ساخت المان شهدای گمنام این شهرستان همچنان بلاتکلیف است.

بلاتکلیفی ساخت المان شهدای گمنام  تایباد

به گزارش قدس آنلاین، مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان تایباد گفت: دو شهید  در شهر تایباد، دو شهید  در شهر مشهد ریزه و دو شهید در شهر کاریز دفن شده اند که همگی گمنام هستند.

سرهنگ پاسدار رمضان حسین زاده افزود: این ۶ شهید در بهمن سال ۹۶ در این سه شهر خاکسپاری شدند و با گذشت ۲۲ ماه از خاکسپاری آنها تاکنون هیچ اقدامی نسبت به ساخت المان برای آنها نشده است.
وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد ساخت المان شهدای گمنام این شهرستان  حداکثر در مدت ۶ ماه انجام شود، ادامه داد: برای ساخت المان شهدای گمنام این شهرستان بیش از سه میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مسوول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان تایباد گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهیدان برای همگان یک واجب محسوب می شود و همه ما وظیفه داریم در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهداف آنها باشیم.
شهیدان گمنام تدفین شده در شهرستان تایباد ۱۸ تا ۲۳ سال سن داشتند و در عملیات کربلای چهار و در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده اند.

منبع: صداوسیما 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.