کارشناس داوری فوبتال ایران گفت: پرسش من از «موعود بنیادی‌فر» این است که در صحنه‌ای که مهاجم شهرداری بوشهر با گلر پرسپولیس تک‌به‌تک شد کدام صحنه را تماشا می‌کرد که چنین خطای واضحی را ندید؟

پنالتی دروازه بان پرسپولیس واضح بود

قدس آنلاین: «نوذر رودنیل» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: بنیادی‌فر در یدار پرسپولیس و شهرداری ماهشهر از اعلام یک خطای پنالتی به سود نماینده بوشهر ناکام ماند و بزرگ‌ترین نمره منفی را در کارنامه وی ثبت کرد.

وی افزود: دست (بوژیدار) رادوشوویچ به پای مهاجم شاهین شهرداری بوشهر برخورد کرد و باعث بر هم خوردن تعادل وی شد.

کارشناس داوری فوتبال خاطرنشان کرد: پرسش من این است که در این صحنه‌ داور کجا را تماشا می‌کرد که چنین خطای واضحی را ندید؟ ما اشتباهات داوری را قبول داریم اما تا چه زمانی این اشتباهات ادامه خواهد داشت؟ این اشتباهات تاثیرگذار چه زمانی می‌خواهد تمام شود؟ من طرفدار تیم خاصی نیستم و همیشه حقیقت را بر زبان می‌آورم و با جرات می‌گویم حق نماینده بوشهر در مسابقه امروز ضایع شد.

رودنیل تصریح کرد: متاسفانه داوران ما عملکرد خوبی در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر نداشتند و باید هر چه سریعتر فدراسیون و کمیته داوران فدراسیون فوتبال در جهت ارتقا سطح کیفی داوری گام‌های مثبتی بردارد.

وی در پایان گفت: توقف بازی از سوی داور تصمیم درستی بود و پس از اینکه به سر کمک داور سنگ برخورد کرد، کار عاقلانه‌ای را انجام داد و به رختکن رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.