فرماندار خوشاب گفت: بخش‌هایی از زمین‌های شهر سلطان‌آباد متعلق به بنیاد مستضعفان است و مسئولان این بنیاد نیز اعلام آمادگی کرده‌اند تا در حوزه اشتغال و آموزش کمک کنند.

اعلام آمادگی بنیاد مستضعفان شهرسلطان‌آباد برای کمک در حوزه اشتغال

به گزارش قدس آنلاین، افشین رحیمی گل خندان مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی در حاشیه بازید از مکان استقرار کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شهرستان خوشاب در سلطان‌آباد  در رابطه با اقدامات انجام شده برای فعالیت معین‌های اقتصادی، گفت: تاکنون با ۱۲ مجموعه مانند فولاد نیشابور، ایران خودرو و سنگان خواف تفاهم‌نامه بسته شده است و ۵۰۰ نفر تا به امروز در حوزه‌های مختلف آموزش و مهارت لازم دیده‌اند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در حوزه تولید پوشاک، کشاورزی، دامداری و فعالیت‌های خدماتی نظیر تعمیرات خودرو و برق‌کاری شهرستان خوشاب نیازمند تربیت افراد ماهر و ورزیده برای خدمات‌رسانی به مردم است، افزود: اگر خدمات‌رسانی به موقع و درست انجام شود افراد در منطقه رغبت بیشتری برای ماندن خواهند داشت و نیازی نخواهد بود که از سبزوار برق‌کار درخواست کنند و یا برای تعمیر خودرو خودشان به شهرهای مجاور سفر کنند.

رحیمی با بیان اینکه شهرستان خوشاب قطب تولیدات کشاورزی است و تربیت افراد ماهر به توسعه منطقه کمک خواهد کرد، بیان کرد: با تربیت نیروهای متخصص و آموزش دیده در حوزه کشاورزی برداشت در واحد سطح افزایش یافته و سرمایه‌گذاران نیز تشویق خواهند شد تا در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

وی با درخواست از خیرین برای سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و ایجاد اشتغال نیروهای جوان، ابراز کرد: اگر مردم اشتغال داشته باشند و بتوانند به درآمد برسند خودشان مسجد و بیمارستان خواهند ساخت و از نظر درآمدی و اقتصادی مشکلی نخواهند داشت.

در همین رابطه امان‌الله خدمتگزار، فرماندار خوشاب گفت: بخش‌هایی از زمین‌های شهر سلطان‌آباد متعلق به بنیاد مستضعفان است و مسئولان این بنیاد نیز اعلام آمادگی کرده‌اند تا در حوزه اشتغال و آموزش کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند همکاری و تعامل ادارات مختلف هستیم و تربیت افراد ماهر اثر خودش را در بلندمدت نشان می‌دهد، افزود: وقتی مردم وحدت و همدلی مسئولان و اثر کار را مشاهده کنند، خودشان نیز کمک خواهند کرد.

فرماندار خوشاب با تأکید بر وجود زیرساخت‌های آماده راه‌آهن در شهرستان خوشاب و عبور بیش از ۴۰۰ تریلی از مسیر سلطان‌آباد در روز اضافه کرد: به‌زودی هشت اداره و سازمان جدید در این شهرستان مستقر خواهند شد و این گام بزرگی برای تحول منطقه خواهد بود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.