انتخابات داخلی حزب نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دستور دیوان داخلی این حزب لغو شد تا نتانیاهو کماکان تا زمان انتخابات سراسری رئیس آن باقی بماند.

انتخابات داخلی حزب نتانیاهو لغو شد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، دیوان داخلی «لیکود»‌ به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌ای خلاف تصمیم چند روز پیش، اعلام کرد که انتخابات درون‌حزبی را لغو کرده است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، دیوان داخلی لیکود با اعلام خبر لغو برگزاری انتخابات درون‌حزبی، به نوعی با درخواست نتانیاهو برای به تعویق انداختن این امر تا بعد از انتخابات سراسری مجدد موافقت کرد.

«گیدئون سعر» عضو ارشد لیکود و رقیب نتانیاهو برای در دست گرفتن ریاست این حزب در انتخابات درون‌حزبی، این تصمیم دیوان داخلی را پذیرفته و گفت که تمایلی برای اعتراض به آن ندارد.

این در حالی است که کمیته مرکزی حزب لیکود تصمیم گرفته بود انتخابات درون‌حزبی برای تعیین رئیس این حزب را در تاریخ تاریخ بیست‌وششم دسامبر (پنجم دی) برگزار کند. (جزئیات بیشتر)

در همین حین، سومین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی یک سال اخیر قرار است در تاریخ دوم مارس ۲۰۲۰ (دوازدهم اسفند ۱۳۹۸) برگزار شود و این اتفاق بعد از آن می‌افتد که نتانیاهو و «بنی گانتز» رئیس حزب آبی‌وسفید هر دو نتوانستند بعد از انتخابات شهریور ماه، در فرصت‌های چهار هفته‌ای که داشتند، کابینه‌ای فراگیر تشکیل دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.