خرسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه‌اندازی پنج مرکز نیکوکاری جدید تا قبل از پایان سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی پنج مرکز نیکوکاری تخصصی تا پایان سال در استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به برنامه‌های این نهاد در حوزه گسترش مراکز نیکوکاری، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج مرکز نیکوکاری تخصصی در سطح استان راه‌اندازی شده است.

وی مرکز نیکوکاری اصناف شهرستان بجنورد، مرکز نیکوکاری سپاه جوادالائمه (ع)، مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران، مرکز نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی و مرکز نیکوکاری اصناف آش خانه را ازجمله مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شده در سال ۹۸ نام برد، افزود: تا قبل از پایان سال نیز مرکز نیکوکاری بانک ملی، مرکز نیکوکاری اداره کل زندان‌ها، مرکز نیکوکاری آستان قدس و دانشگاه کوثر نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۸۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است، ادامه داد: مردم خیر و نیکوکار این استان طی امسال از طریق این مراکز بیش از ۲۳ میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین خدمات به محرومان خراسان شمالی کمک کرده‌اند.

الهی راد در ادامه مهم‌ترین کارکرد مراکز نیکوکاری را توسعه و ترویج فرهنگ نیکوکاری و واگذاری امور به مردم معرفی کرد و ادامه داد: شناسایی مشکلات نیازمندان در کنار افزایش مشارکت مردمی از دیگر کارهای ویژه این مراکز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.