خراسان شمالی- دومین برنامه از سلسله نشست های مسجد و بصیرت انقلابی شب گذشته در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) حصار شیر علی برگزار شد

دومین برنامه از سلسله نشست های مسجد و بصیرت انقلابی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی؛ مدیر مدرسه امام صادق(ع) بجنورد عدالت را یکی از محورهای اصلی و مهم در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: طبق فرمایش رهبر معظم کارهای بسیار خوبی در حوزه عدالت گستری صورت گرفته اما با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم .

حجت الاسلام افشین فر اظهار داشت: در جامعه ای که ولایت الهی شکل بگیرد؛ رسیدن به عدالت دست یافتنی وسهل الوصول خواهد بود.

وی با اشاره به دشمنی های توام با انقلاب اسلامی توسط مستکبرین بیان داشت: استکبار و استبداد نمی تواند با انقلاب اسلامی واسلام ناب کنار بیاد چرا که اسلام ناب محمدی ص؛ ظلم ستیز است، مظلوم نواز است و عدالت گستر است.

وی با بیان اینکه در مقابل اسلام ناب؛ اسلامی آمریکایی قدعلم کرده گفت: امروز سردمداران مرتجع و وهابی اسلام آمریکایی روزانه هزاران هزار زن و کودک بی گناه یمنی را به کام مرگ می کشانند و تمام امکانات و توان خود را  در خدمت مستکبرین و مستبدین عالم قرار داده و به این خفت افتخار می کند.

وی با اشاره به سیاه نمایی های دشمنان نسبت به فضای کشورمان بیان داشت: با وجود اینکه در بسیاری از حوزه ها حرف اول را در دنیا می زنیم اما معاندین و بنگاههای دروغ پراکنی مدام چهره سیاه و مشوشی را از جامعه ما منعکس می کنند.

حجت الاسلام افشین فر گفت: انقلاب اسلامی آرمانی بلند دارد و برای رسیدن به هدف غایی صرف داشتن کسی همچو علی علیه السلام کافی نیست بلکه باید در رده های مختلف نیروهای متعهد و خودساخته همچون شهید محلاتی داشته باشیم که بیان می دارد: قدرت ما به قدر امکانات ما نیست؛ قدرت ما به قدر اتصال ما با خداست و این منطق است که جنگ به ظاهر باخته را به پیروزی می رساند.

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامرعج استان با اشاره به پیامدهای جنگ احزاب بیان داشت: در جنگ احزاب دو دیدگاه حاکم بود؛ یکی نگاه منافقانه و دیگری نگاه مجاهدین و مومنان راستین و امروز باید ما مشی مومنان واقعی که دلشان به نور واقعی روشن بود را طی کنیم و طبق فرمایش مقام عظمای ولایت امروز در جنگ احزاب قرار داریم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام بجنورد با اشاره به انتخابات پیشرو بیان داشت: باید در همه انتخابات هوشیار باشیم؛ در انتخاب خواص حساس باشیم افراد دغدغه مند و اصلح را انتخاب کنیم و مصلحت اسلام، انقلاب، نظام و جامعه را بر منافع شخصی و امیال نفسانی ترجیح دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.