البرز- سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن اشاره به عدم نتیجه گیری این تیم در هفته های اخیر گفت: بازیکنان به لحاظ روحی خسته اند اما باید با تمام توان در دیدارهای باقی مانده حاضر شویم و در لیگ برتر بمانیم.

نمایش خوبی مقابل فرش آرا داشتیم/اکنون فرصتی برای گله وشکایت نیست

فرهاد کشاورز در گفتگوبا قدس آنلاین با اشاره به بازی شب گذشته تیمش مقابل فرش آرای مشهد اظهار کرد: ما این بازی را واگذار کردیم اما به این بازیکنان جوان افتخار می کنم که این چنین مقابل تیمی مثل فرش آرا موقعیت سازی می کنند.

وی ادامه داد: داور با سوت اشتباه خود در بازشدن دروازه ما تأثیرگزار بود و انتظار داریم در بازی های حساس حداقل اشتباهات داوری تغییری در نتیجه ایجاد نکند.

سرمربی تیم مقاومت شهرداری کرج با بیان اینکه عده زیادی از بازیکنان این تیم مصدوم شده اند گفت: نفرات اصلی تیم ما مصدوم هستند که جای خالی آن ها در تک تک بازی های مقاومت احساس می شود.

کشاورز گفت: دروازه بان اول ما در اردوی تیم ملی مصدوم شده و بدون شک نفرات جایگزین نمی توانند در بازی های بزرگ مثل او حاضر شوند و گل هایی می خوریم که در سطح لیگ برتر کم سابقه است.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه مقاومت گفت: تمامی مردم کرج بدانند که این تیم اجازه جذب بازیکن نداشت و ناچار بودیم تا روی جوان تر ها سرمایه گذاری کنیم که می بینیم امروز اگرچه نتیجه نمی گیریم اما بازیکنان خوبی را تقدیم فوتسال کشور کرده ایم.

سرمربی تیم مقاومت در پایان با بیان اینکه اکنون عرصه بر این تیم تنگ شده است گفت: اکنون زمان مناسبی برای گله و شکایت نیست چراکه بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند و ۴ بازی حساس دیگر در پیش داریم، ما فقط باید این روزها تلاش کنیم تا پایان فصل نتیجه خوبی بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.