میانگین دما در خراسان رضوی تا روزهای ابتدایی هفته آینده همراه با تداوم غلظت آلاینده‌های جوی بین دو تا سه درجه در نوسان است.

میانگین دما در خراسان رضوی نوسان دو درجه‌ای دارد

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد  به  ۱۵ درجه سلسیوس می‌رسد و این دما در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری به ترتیب ۱۷ و ۱۶ درجه پیش‌بینی شده است.

یحیی قاینی پور افزود: کمینه دمای هوای دیشب مشهد یک درجه زیر صفر بود که سه‌شنبه شب و چهارشنبه شب هفته جاری دو درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به گسترش جریانات پایدار جوی تا چند روز آینده آسمان در بیشتر نقاط استان خراسان رضوی صاف تا کمی ابری پیش‌بینی شده است و بدین دلیل انباشت آلاینده‌های جوی در مشهد و شهرهای بزرگ و صنعتی استان تا روزهای ابتدایی هفته آینده تداوم دارد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روز پنج‌شنبه هفته جاری وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد وخاک در نوار شرقی استان خراسان رضوی به ویژه در شهرستان سرخس رخ خواهد داد و در روزهای ابتدایی هفته آینده احتمال بارش باران در استان وجود دارد.

قاینی پور افزود: فریمان با کمینه دمای پنج درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.