خراسان شمالی- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از پیگیری جدی و تسریع در اتمام پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان خبر داد .

پیگیری جدی و تسریع در اتمام پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، مهندس نژاد صفوی پروژه بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان را به دلیل نقش اساسی که در جذب توریست و رونق اقتصادی استان دارد از مهمترین و با اولویت ترین پروژه های راهسازی استان دانست گفت: یکی از مطالبات مردم و دستگاه‌های مختلف استان، موضوع جاده جنگل گلستان است.

وی افزود: مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به جد پیگیر اتمام این پروژه است و لازم است از کلیه ظرفیت های ممکن در جهت تحقق این امر بهره برداری شود و با برنامه‌ریزی، بازدیدها و رایزنی‌های مستمر در راستای ایجاد تحول در این پروژه به جد پیگیری خواهد شد؛ این محور نقشی بسیار اساسی در رونق اقتصادی استان دارد و بهره‌برداری از آن می‌تواند به جذب گردشگر بینجامد.

وی با اشاره به این‌که طول این محور ۱۴۳کیلومتر است، ادامه داد: تاکنون ۶۹ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسیده و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفته است اما هنوز ۷۴ کیلومتر باقی مانده که عملیات ساخت در قطعات مختلف در حال اجراست و متاسفانه آمار حوادث جاده ای به دلیل وضعیت فعلی محور نگران کننده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی درپایان گفت: پیگیری جدی جهت تامین اعتبار و تخصیص در دست اقدام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.