مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه هشت میلیارد و ۶۵۰ میلیون متر مکعب گاز در بخش‌های مختلف این استان به‌مصرف رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال نشانگر کاهشی یک درصدی است.

مصرف گاز در خراسان رضوی کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید فانی روز چهارشنبه افزود: طی آذر ماه امسال هم یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون متر مکعب گاز در خراسان رضوی مصرف شد که این رقم نسبت به آذر ماه پارسال با ۸۰ میلیون مترمکعب افزایش، حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: بیشترین حجم گاز مصرفی خراسان رضوی در این مدت در شهرستان مشهد با سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون مترمکعب به‌ ثبت رسیده است افزود: بیشترین میزان مصرف گاز امسال تا پایان آذر ماه در تاریخ ششم آذرماه با مصرفی معادل ۵۲ میلیون متر مکعب و کمترین میزان مصرف نیز در بیست و دوم تیرماه با ۲۱ میلیون مترمکعب به ثبت رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون شبکه گازرسانی در خراسان رضوی با ۳۴ هزار کیلومتر گستردگی، وظیفه توزیع گاز طبیعی را در ۷۸ شهر و دو هزار و ۱۵۷ روستای استان بر عهده دارد همچنین ۱۳ هزار و ۶۷۹ مشترک صنعتی شامل ۱۱ هزار و ۱۰۰ مشترک جزء و دو هزار و ۵۸۰ مشترک صنعتی عمده نیز از سوخت گاز به عنوان انرژِی پاک و ارزان بهره‌مند هستند.

استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی با دو میلیون و ۳۳۳ هزار مشترک گاز، پس از استان تهران رتبه دوم تعداد کل مشترکان گاز را در ایران دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.