بارشهای رگباری برای استان خراسان رضوی در روزهای ابتدایی هفته آتی پیش‌بینی شده است که بر اثر این بارشها میزان آلاینده‌های جوی در این استان کاهش می‌یابد.

بارش باران در هفته آینده آلاینده‌های جوی خراسان رضوی را کاهش می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  گفت: غلظت آلاینده‌های جوی از چند روز گذشته در استان خراسان رضوی افزایش پیدا کرده است که این انباشت آلاینده‌ها تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

مرتضی اثمری افزود: بارشهای باران که برای خراسان رضوی در روزهای ابتدایی هفته آینده همگام با کشور پیش‌بینی شده است بیشتر مناطق این استان را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه میانگین دمای هوا  در خراسان رضوی طی روزهای آینده تغییرات جزئی دارد ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۶ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا تغییری ندارد و در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب ۱۵ و ۱۶ درجه سلسیوس است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت نیز بین صفر تا دو درجه سلسیوس در نوسان است.

اثمری افزود: قوچان با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.