رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه احتمال وقوع درگیری محدود با ایران وجود دارد، از بی‌تفاوتی دیگر کشورها نسبت به نگرانی‌های امنیتی تل‌آویو انتقاد کرد.

ژنرال صهیونیست: خیلی بد است که دیگران به ایران حمله نمی‌کنند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) با متهم کردن جمهوری اسلامی ایران به ارسال تسلیحات از طریق عراق، مدعی شد تل‌آویو نمی‌تواند اجازه تداوم چنین امری را بدهد.

کوخاوی در سخنرانی در اندیشکده میان‌رشته‌ای «هرتزلیا» گفت: «جنگ (تمام عیار) همواره آخرین گزینه است، اما راهکاری است که در زمان شکست خوردن تمام روش‌های دیپلماتیک یا عملیات‌های بازدارنده باید به سراغ آن رفت. ما ماموریت مهمی پیش روی خود داریم؛ دفاع، آماده شدن برای جنگ و منطبق کردن خود با چالش‌های کنونی و آتی».

به نوشته صفحه توئیتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، وی با بیان اینکه وضعیت استراتژیک منطقه غرب آسیا در حال تغییر مهمی است، توضیح داد: «افزایش قابل توجهی هم در تهدیدها وجود دارد. تمام جبهه‌ها [علیه اسرائیل] موثر هستند، تعداد آنها افزایش یافته و نیروی دشمن نیز تقویت شده است».

این ژنرال صهیونیست با ادعای اینکه احتمال وقوع درگیری محدود با ایران وجود دارد، گفت: «ما در حال آماده شدن برای آن هستیم. اما خیلی بد است که دیگران به آنها (ایران) حمله نمی‌کنند».

کوخاوی در ادامه اتهامات بی‌اساس علیه فعالیت‌های منطقه‌ای ایران، مدعی شد: «زمانی که جنگ داخلی در عراق رخ داد... تسلیحات پیشرفته به آنجا قاچاق شد. ما نمی‌توانیم این مسئله را بدون حل شدن، رها کنیم».

وی درباره جنگ احتمالی آینده با جنبش «حزب‌الله» لبنان یا جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در نوار غزه ارزیابی کرد: «جبهه‌های ما مورد حمله گسترده هزاران فروند راکت قرار می‌گیرد که البته بیشتر آنها نقطه‌زن نیستند اما تاثیر خود را خواهند داشت و ما باید این را درک کنیم».

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.