سرپرست مخابرات استان خراسان رضوی گفت: تاکنون موضوعی مبنی بر محدویت به دسترسی اینترنت در حوزه بین‌الملل خطوط تلفن‌های همراه در استان خراسان رضوی مطرح نشده است.

تشریح فعالیت اینترنت  بین‌المللی در خراسان رضوی /صحبتی در ارتباط با قطع ترافیک اینترنت بین المللی خراسان رضوی مطرح نشده است

حسن اروجی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: تاکنون موضوعی مبنی بر محدویت به دسترسی اینترنت در حوزه بین الملل و قطع  ترافیک بین‌الملل خطوط تلفن های همراه در استان خراسان رضوی مطرح نشده است.

وی تصریح کرد: از قطع  ترافیک بین‌الملل خطوط تلفن های همراه در سایر استان ها نیز موضوعی اعلام نشده و در جریان آن قرار ندارم.

سرپرست مخابرات خراسان رضوی افزود: هرگونه اتفاق در مورد اختلال در اینترنت و یا محدودیت در ارائه خدمات از طریق منابع موثق و شفاف به اطلاع مردم خواهد رسید.

گفتنی است یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از محدویت به دسترسی اینترنت   بین‌الملل خطوط تلفن های همراه با دستور مراجع امنیتی داده است. 

وی اعلام کرده است  محدویت به دسترسی اینترنت ترافیک داخلی را شامل نمی‌شود.

وی تعداد استان‌های که اکنون شامل قطع ترافیک بین‌الملل خطوط تلفن‌های همراه شده‌اند را استان‌های البرز، کردستان، زنجان و شیراز عنوان کرده است .

به گفته این منبع آگاه احتمال افزایش تعداد استان‌های که شامل قطع ترافیک بین‌الملل خطوط تلفن‌های همراه می‌شوند وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.