تامین اجتماعی خراسان رضوی افزون بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از سازمان‌های عمومی و غیر دولتی طلبکار است.

تامین اجتماعی خراسان رضوی هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طلبکار است

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: استان خراسان رضوی ۸۹۵ هزار بیمه شده اصلی دارد که با افراد تحت پوشش و تبعی خود این رقم به ۲ میلیون و ۴۲۶ هزار نفر می‌رسد.

سید محسن نظام خیرآبادی افزود: هم اکنون ۴۶ درصد جمعیت خراسان رضوی زیرپوشش برنامه‌های حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند که نسبت به سال گذشته سه درصد افزایش دارد.

وی ادامه داد: افزون بر ۶۷ هزار نفر در استان خراسان رضوی زیرپوشش بیمه مشاغل آزاد هستند.

وی با بیان اینکه افراد بیمه شده این سازمان از ۴۶ خدمت بهره می‌برند گفت: ماهیانه ۳۴۰ میلیارد تومان حقوق، مستمری و تعهدات کوتاه مدت توسط این سازمان در استان پرداخت می‌شود و در سال گذشته ۱۱۰ هزار سند در حوزه پرداخت خسارت تنظیم شده که این رقم در سال جاری تاکنون به ۴۵ هزار سند با مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی به ارائه خدمات غیر حضوری برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: علاوه بر این خدمات،  شماره تلفن ۱۴۲۰ پاسخگوی سوالات مردمی در حوزه برنامه‌های این سازمان است و یکی دیگر از خدمات تامین اجتماعی خراسان رضوی ارائه مشاوره از سوی کارشناسان برای پیمانکاران، کارفرمایان و نهادهای خصوصی و دولتی می‌باشد که در این راستا در سال جاری در این ارتباط افزون بر ۳۰۰ کلاس مشاوره برگزار شده است.

نظام خیرآبادی ادامه داد: تامین اجتماعی خراسان رضوی ۲۷ شعبه، ۱۷ کارگزاری و ۲۳ شعبه اقماری دارد و هزار و ۱۰۱ نفر در این مراکز به مردم خدمت می‌کنند.  

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد ۱۲ هزار بیمه شده اصلی و ۳۴ هزار نفر بیمه شده تبعی دارد.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.