کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس آگاهی این نیرو با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به انهدام سه باند سرقت خودرو در این استان شدند.

۳ باند سرقت خودرو در کرمان متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران و با حضور سارقان باندهای سرقت خودرو در کرمان افزود: ۹ سارق و ۱۰ مالخرپس از شناسایی باندهای سرقت خودرو در کرمان شناسایی و دستگیر شدند و بیش از ۷۰ دستگاه خودرو مسروقه طبق اعترافات این افراد توقیف شده است.

وی با بیان اینکه نخستین باند سرقت خودرو مبادرت به سرقت زانتیا می کرده ، تصریح کرد: هشت دستگاه زانتیا از این باند کشف و ضبط شده که بزودی تحویل مالباختگان می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه باند دوم نیز خودروهای وانت مزدا، پراید و سواری را سرقت می کرده و طبق اعترافات آنها بخش زیادی از این خودروها کشف شده است.

وی ادامه داد: سارقان وانت های مسروقه را برای سرقت پسته یا محموله های دیگر مورد استفاده قرار می دادند و یا به سایر افراد برای انجام سرقت واگذار می کردند.

سردار ناظری تاکید کرد: باند سوم نیز پژو ۲۰۶، پراید و انواع دیگر خودرو سواری را سرقت می کردند که برخی از این افراد سابقه دار هستند و یکی از باندهایی که دستگیر شده اند قبلا از طریق سرقت مسلحانه تویوتا های لوکس را مورد سرقت قرار می داده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.