سامسونگ امروز طیف جدیدی از یخچال و فریزرهای Direct Cool را در بازار هند راه اندازی کرده است.

یخچال جدید ۵ ستاره سامسونگ با قطع برق هم کار می‌کند! +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ امروز طیف جدیدی از یخچال و فریزرهای Direct Cool را در بازار هند راه اندازی کرده است، محدوده اولین یخچال های رده پنج ستاره جذاب در هند است و بر اساس رتبه بندی های۲۰۲۰ با کسب ۵ ستاره کیفیت ساخته شده است.

این برند ادعا می کند که این محدوده برای فضاهای اضافی و ورزشی طراحی شده که از H-Bar Chrome Handle طراحی شده است، علاوه بر این، تمام مدل های موجود این یخچال سامسونگ، گفته می شود برای سبزیجات، ویژگی غیر قابل خراب شدن ذخیره های اضافی را دارند، این مدل ها با طراحی باریک و نقش های گل پوشانده شده اند تا زیبایی شناسی را بیشتر از گذشته تحقق بخشند.

مشخصات و ویژگی های یخچال ۵ ستاره سامسونگ

سامسونگ از ویژگی پنج ستاره Direct Cool Range تک درب استفاده کرده است که می تواند ظرفیت بیشتری در برابر همتایان خود داشته باشد، برای افزودن به ارزش زیبایی شناختی این محدوده ، مدل هایی در طرح های Paradise Bloom ، New Camellia ، Wave و Mystic Overlay راه اندازی شده اند، این ترکیب ۱۹۸ لیتری همچنین برای اولین بار است که دارای طراحی گل ها به همراه دسته H-bar Chrome است.

علاوه بر این،  یخچال سامسونگ به یک کمپرسور مجهز است که از فناوری اینورتر دیجیتال و سازگاری انرژی خورشیدی بهره می برد، با توجه به فناوری دیجیتال اینورتر، در صورت قطع برق، یخچال قادر به تولید برق از اینورترهای منزل است.

سامسونگ اظهار داشت که این یخچال هوشمند از آخرین دستورالعمل ها و مقررات BEE پیروی می کند و پتانسیل صرفه جویی بیشتری در مقایسه با رقبا دارد و این ویژگی جدید با ضمانت ۱۰ ساله در کمپرسور نیز ارائه می شود.

قیمت و در دسترس بودن یخچال ۵ ستاره سامسونگ

این یخچال از ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۰ در کلیه فروشگاه های خرده فروش و فروشگاه های سامسونگ برای خرید در دسترس خواهد بود و دامنه قیمت آن از ۱۷،۹۹۹ روپیه شروع می شود.

راجو پولان ، معاون ارشد تجارت الکترونیک مصرفی در سامسونگ هند درباره این راه اندازی گفت: "با به کار گیری آخرین هنجارهای BEE ، ما انتظار داریم که تمرکز مصرف کننده بیشتر به سمت محصولات کم مصرف رود و این اولین یخچال و فریزر ۱۹۸  لیتری پنج ستاره بر اساس رتبه بندی های جدید ۲۰۲۰ است، در سامسونگ ما به درخواست های مشتریان توجه می کنیم و نوآوری های معناداری را توسعه می دهیم که زندگی آنها را بهتر کند. "

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.