سازنده گوشی های هوشمند چینی هوآوی قرار است از اسمارت فون بعدی پرچمدار خود یعنی سری P۴۰ در مارس ۲۰۲۰ رونمایی کند.

"Huawei P۴۰ Pro" اولین گوشی مجهز به لنز بزرگنمایی نوری ۱۰ برابر +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سازنده گوشی های هوشمند چینی هوآوی قرار است از اسمارت فون بعدی پرچمدار خود یعنی سری P۴۰ در مارس ۲۰۲۰ رونمایی کند، P۴۰ در نسخه استاندارد و Pro به عنوان جانشین P۳۰ خواهد بود.

پیش از راه اندازی، جزئیات پیرامون سری P۴۰  به بیرون درز کرده است، اخیراً رندرهای اختصاصی گوشی هوشمند به ماژول دوربین مربعی شکل اشاره کرده اند، تحلیلگر معتبر اپل ، مینگ چی کو، فاش کرده است که P۴۰ Pro اولین گوشی هوشمندی است که دارای بزرگنمایی نوری ۱۰ برابر است ، در حالی که مدل معمولی دارای بزرگنمایی ۵ برابر خواهد بود، در حال حاضر هیچ گوشی هوشمندی در بازار ویژگی زوم اپتیک ۱۰ برابر را ارائه نمی دهد.

با شروع شایعات در موردP۴۰ Pro ، Kuo اظهار داشت که این گوشی هوشمند با یک لنز تله فوتو مجدداً طراحی شده است تا بزرگنمایی نوری ۱۰ برابر داشته باشد، این گوشی هوشمند یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f / ۴.۰ را در اختیار شما قرار می دهد.

لنزهای پریسکوپ از هر دو منشور و ساختار آینه استفاده می کنند تا قابلیت زوم را افزایش داده و به نتایج دلخواه برسند، برای یادآوری P۳۰ فقط از لنز منشور برای بزرگنمایی نوری استفاده می کرد، مدل معمولی P۴۰ همچنین از لنزهای تله فوتو پریسکوپ اما با بزرگنمایی نوری ۵ برابر استفاده می کند.

کوو اظهار داشت که هوآوی از لنزهای پریسکوپ نوری ۵ برابر در سایر گوشی های خود استفاده خواهد کرد که شامل سری های جدید نوا و برخی گوشی های هوشمند دیگر این برند است.

در حال حاضر ، P۳۰ Pro تنها گوشی هوشمند در نمونه کارهای هوآوی است که دارای یک دوربین پریسکوپی است، Kuo می گوید پیش بینی می شود این شرکت حدود ۹ میلیون محموله از بزرگنمایی ۱۰ برابر پریسکوپ و ۲۸ میلیون دستگاه از لنزهای زوم پریسکوپ ۵ برابری را برای گوشی هایش استفاده خواهد کرد.

در مورد سایر مشخصات، پیش بینی می شود که سری Huawei P۴۰ با طراحی جدید و پیشرفت هایی در دوربین ، عملکرد و عمر باتری همراه باشد، گوشی های هوشمند جدید هوآوی احتمالا با اندروید ۱۰ اما بدون هیچگونه خدماتی از Google اجرا می شوند.

سری P۴۰ ممکن است از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی FHD + OLED برخوردار باشد و دارای یک پنل نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ باشد، شایعه می شود که سری P۴۰ به پردازنده Kirin ۹۹۰ ، چهار دوربین برند LEICA و یک باتری ۵ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۵۰W مجهز شده است.

کو پیش بینی می کند که قیمت سری هوآوی P۴۰ از~Rs ۴۰,۵۰۰ تا Rs ۵۰,۷۰۰ شروع شود، ما با دریافت جزئیات بیشتر درباره Huawei P۴۰ Pro ، شما را به روز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.