معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه غرب و آمریکا در آستانه فروپاشی است، گفت: مدل جدید براندازی غرب، تکیه بر افرادی است که در فضای مجازی آلوده شده اند.

غرب و آمریکا در آستانه فروپاشی/ دشمن بدنبال ایجاد نارضایتی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین نجات  در همایش نخبگان عصر ستایشگری که در مشهد برگزار شد، با اشاره به اثرگذاری قوی مداحی جوانان بر جامعه، اظهار کرد: جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال نه‌تنها پیشرفت کرده که این پیشرفت برای جهانیان بسیار عجیب است. طی دیداری که با سید حسن نصرالله داشتم، ایشان بیان کرد که جمهوری اسلامی مانند قطاری است که تمام پرده‌هایش را کشیده‌اند و به سرعت در حال حرکت است و خود مسافران متوجه سرعت حرکت قطار نیستند اما ما از بیرون متوجه می‌شویم که چه قدر جمهوری اسلامی در حال حرکت رو به جلو است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وظیفه ما بالا بردن تاب‌آوری مردم است، ادامه داد: اگر دهه اول انقلاب دغدغه بیرون کردن صدام را داشتیم، در دهه چهارم، آمریکایی‌ها هستند که نمی‌گذراند ما اسرائیل را نابود کنیم.

سردار نجات بیان کرد: غرب و آمریکا درحال فروپاشی است؛ در آمار فقرا، معتادان، زنان قربانی تجاوز جنسی و … جزو چهار و پنج کشور اول است. خود آمریکایی‌ها می‌گویند لیبرال دموکراسی ۷۰ سال است که در آمریکا مرده است.

وی افزود: علت دشمنی آمریکا با ما نه هسته‌ای، نه حقوق بشر و نه حضور در منطقه است بلکه به دنبال ایجاد تمدنی مبتنی بر اومانیسم است و از آن تحت عنوان دهکده جهانی یاد می‌کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: امروز ما آمریکا و عربستان را از منطقه خارج می‌کنیم؛ دشمنی آمریکا با ما دشمنی دو تمدن است.

سردار نجات با بیان اینکه مدل براندازی غرب در مقابل ما طی این ۴۰ سال تغییر کرده است، گفت: مدل جدید براندازی غرب، ناجنبش اجتماعی است که تکیه بر افراد فرودست جامعه دارد؛ افرادی که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سواد هستند و در فضای مجازی آلوده شده‌اند.

وی ضمن اشاره به جریانات مربوط به قیمت بنزین، با طرح این سوال که جریان اخیر ریشه در چه داشت، گفت: آمریکایی‌ها طراحی کرده بودند که با خروج از برجام، تحریم‌های بسیاری را می‌توانند اعمال کنند تا مردم خشمگین و ناراضی تحت تأثیر شبکه‌های مجازی وارد تظاهرات شوند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.