رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده آجا گفت: افتخار حضور ۲۰ هزار حافظ قرآن در ارتش را داریم.

حضور ۲۰ هزار حافظ قرآن در ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش قدس آنلاین، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا در حاشیه مراسم اختتامیه سی‌ونهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم کارکنان پایور ارتش جمهوری اسلامی و هجدهمین دوره مسابقات دانشجویان دانشگاه‌های ارتش در تالار قدس حرم مطهر رضوی  بیان کرد: در سطح جمهوری اسلامی ایران سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول سال برنامه‌های قرآنی متعددی برای گروه‌های مختلف از جمله پایوران، کارکنان وظیفه، دانشجویان، دانش آموزان و خانوادها در ابعاد مختلف پیش‌بینی شده و اجرا می‌شود، اما به دلیل بعد مسافت و مشغله خدمتی اینکه بخواهد همه مسابقات در مشهد برگزار شود، مقدور نیست.
وی ادامه داد: اما در اماکن مقدس و شهرهایی مانند قم، شیراز و... برنامه‌های قرآنی به اجرا در می آید و نزدیک به بیست هزار حافظ قرآن داریم که این باعث افتخار ما است.
سیاری عنوان کرد: در سال جاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن پایور و وظیفه را داشتیم که این بدان معنی است که بلافاصله پس از پیروزی انقلاب تا امروز که چهلمین سال پیروزی انقلاب را می‌گذرانیم و از سال ۵۸ تاکنون مسابقات قرآن ارتش را برگزار می‌کردیم.
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم ارتش توسط سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب پایه‌گذاری شد و در این خصوص حرکتی رو به جلو داریم که در این زمینه پیشرو هستیم و از اینکه به این آمار دست یافتیم افتخار می‌کنیم.

منبع: ایکنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.