رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برنامه‌های هفته بصیرت در این استان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های هفته بصیرت در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد سلطانی  با اشاره به برنامه‌های هفته بصیرت در خراسان رضوی، اظهار کرد: راهپیمایی گرامیداشت حماسه یوم الله نهم دی ساعت ۸:۳۰ دقیقه دوشنبه نهم دی ماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی در مشهد از عرصه میدان شهدا آغاز و پس از قرائت قرآن و نواختن سرود ملی راهپیمایان به سوی حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند.

وی افزود: پس از اجتماع در رواق امام خمینی(ره) راهپیمایان از بیانات آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی استفاده می‌کنند.

سلطانی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بصیرت، ابراز کرد: گردهمایی ائمه جمعه تشیع و تسنن استان با عنوان «مسجد و بصیرت‌افزایی در گام دوم انقلاب» روز یک‌شنبه هشتم دی ماه در شهرستان تایباد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی یادآورشد: دعوت از سخنرانان ویژه در ایام نهم دی و برگزاری نشست‌های تخصصی در اماکن متبرکه رضوی توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس انجام می‌شود.

وی ادامه داد: جلسات بصیرتی در سطح شهر توسط نیروی مقاومت بسیج امام رضا(ع)، شورای هیئات مذهبی مشهد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

سلطانی با اشاره به نواختن زنگ بصیرت در مدارس استان، تصریح کرد: اداره کل آموزش‌وپروش ابلاغی را به ادارات شهرستان‌ها ارسال کرده است تا مدارس آمادگی کامل جهت حضور در راهپیمایی را داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی با بیان اینکه توزیع اقلام ویژه راهپیمایی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، عنوان کرد: ابلاغیه‌ای صورت گرفته تا ائمه جمعه استان در خطبه دوم نمازجمعه این هفته پیرامون فتنه و حماسه مردم در دی ماه ۸۸ به ایراد خطبه بپردازند.

وی افزود: اتوبوس برای ایاب‌وذهاب مردم مشهد توسط سازمان اتوبوسرانی و بیلبوردهای شهری نیز توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی برای نصب پوسترها و بنرها در نظر گرفته شدند.

سلطانی گفت: فعالیت‌های ما نیز در بخش رسانه در این هفته گسترش یافته چرا که صفحه ویژه‌ای را در روزنامه‌های قدس، خراسان و شهرآرا به حوادث نهم دی ماه اختصاص می‌دهیم.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.