مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت حفظ وحدت در کشور گفت: دعواهای سیاسی در کشور باید تمام شود.

ماجرای هواپیمای صدر اعظم آلمان به روایت امیر اسماعیلی

قدس آنلاین:  امیر فرزاد اسماعیلی ظهر امروز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه همه باید سرباز باشیم و سرباز در انجام عمل به وظایف خود تفسیر به رأی نمی‌کند، گفت: بصیرت سیاسی برای خواص همانند نظامی‌ها تکلیف می‌کند که در این برهه حساس باید دعوای سیاسی را تمام کرده و به یک نقطه‌نظر واحد رسید.

وی با بیان اینکه بصیرت سیاسی در کشور مهم است، ادامه داد: تدبیر هوشمندانه برای رفع نابسامانی داخلی و خارجی مهم است، خطوط کلی سیاست داخلی و خارجی مانند خیلی از خطوط دیگر مشخص است و مقام معظم رهبری این مسیر را مشخص کرده‌اند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه بصیرت چراغ روشن‌گر حق از باطل است، افزود: بصیرت خاکریز مقاومت در برابر فضای غبارآلود فتنه است زیرا فتنه تمام شدنی نیست و همواره وجود دارد.

بصیرت مردم از بصیرت خواص نمره بالاتری دارد

وی با اشاره به اینکه بصیرت عوام و مردم از بصیرت خواص نمره بالاتری دارد، گفت: بصیرت فرهنگی نیز در این خصوص مهم است و رهبری بیش از دو دهه روی آن تاکید دارند و موضوع فرهنگی در کشور پاشنه قدرت دولت است‌. دشمن بیشتر روی فرهنگ جوانان و خانواده ما هزینه می‌کند زیرا می‌داند پاشنه آشیل قدرت هر کشور قدرت فرهنگی است.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش با بیان اینکه سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی ماه را در پیش داریم، ابراز داشت: ۹ دی نمونه بارز مردم‌سالاری دینی، تجمیع تمام بصائر در وجود مقام معظم رهبری بود. ۹ دی کشور و ۸ دی آذربایجانی‌ها از روزهای بصیرتی است که پاسخ کوبنده‌ای به دشمن داد.

اجازه نمی‌دهیم کسی چپ به این کشور نگاه کند

اسماعیلی گفت: ایشان گفتند جنگی رخ نخواهد داد و البته ایشان به درستی فرمودند زیرا ما سربازان عرض می‌کنیم که اجازه نخواهیم داد که کسی چپ به این کشور اسلامی نگاه کند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت در ایران خط قرمز ما است، افزود: زمین، دریا و آسمان ایران جای کرکس‌ها و لاشخورها نیست.

مشاور و دستیار فرمانده کل ارتش به ماجرای هواپیمای صدراعظم آلمان در آسمان ایران اشاره داشت و گفت: صدر اعظم آلمان اخیراً قصد عبور بدون مجوز از آسمان ایران را داشت که نیروهای این ملت بزرگ خطوط اصلی را در سرزمین بستند و یک ساعت هواپیمای آلمانی در آسمان ایران ماند تا بتواند اجازه عبور بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.