سرتیپ "یحیی سریع"سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه گفت: یک پادگان نظامی متعلق به ائتلاف سعودی در منطقه نجران واقع در جنوب این کشور هدف یک فروند موشک بالستیک قرار گرفته است.

«بدر۱» در یک پادگان سعودی نشست

قدس آنلاین: سریع در حساب کاربری نیروهای مسلح یمن در توئیتر نوشت: بدنبال این حمله که به پادگان نظامی در "بئر عسکر" صورت گرفت، تلفات بسیار سنگینی به نیروهای دشمن وارد آمده است.

وی تصریح کرد: یک فروند موشک بالستیک از نوع "بدر ۱_p"  به پادگان لشکر ۱۹ نیروهای ائتلاف در بئر عسکر توسط یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، شلیک شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این موشک با دقت به هدف اصابت کرد و ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت.

سریع گفت که این حمله در پاسخ به جنایت‌های مداوم رژیم سعودی به یمن صورت می‌گیرد.

آخرین حمله ائتلاف متجاوز سعودی به سه‌شنبه شب این هفته برمی‌گردد، جایی که بازار "الرقو" در شهرستان "منبه" واقع در استان "صعده" در غرب یمن هدف حمله قرار گرفت و در جریان آن دستکم ۱۷ غیر نظامی از جمله ۱۲ مهاجر اتیوپیایی کشته و ۱۲ تن دیگر نیز زخمی شدند.

حمله موشکی امروز انصارالله، نخستین حمله موشکی از زمان طرح آتش‌بس ابتکاری "مهدی المشاط" رییس شورای عالی سیاسی یمن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حزب الله ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
    0 0
    در قسمتی از وصیت نامه ی شهید سعید زقاقی می خوانیم: مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن، زمان تشییع و تدفینم گریه نکن، زمان خواندن وصیتنامه ام گریه نکن، فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و زنان ما عفت را ... وقتی جامعه ی ما را بی حجابی و بی عفتی گرفت، مادرم گریه کن که اسلام در خطر است ... خیال کرده اید که بتوانید با این کارها ما را از دفاع از دین خود، اسلام ناب محمدی خسته کنید ... این وعده ی خداوند متعال است: "حزب ا... هم الغالبون"