سرمربی نساجی می‌گوید تیمش در بازی با پرسپولیس مظلوم واقع شده است.

روزی که بازی  را لغو کردند، آلودگی هوا کمتر بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. در دیداری که حقمان باخت نبود، شکست خوردیم. پرسپولیس راه بردن را بلد بود. گلایه نمی‌کنم ولی ما شهرستانی‌ها مظلوم واقع می‌شویم. روزی که بازی ما با پرسپولیس را لغو کردند، تیم ما در شرایط ایده‌آل بود. چهار بازیکن ما آن موقع فسخ نکرده بودند. ملی‌پوشان‌مان در کنار ما بودند. روزی که بازی لغو شد (۹ آذر) شاخص کیفیت‌ها پایین تر از امروز (۶ دی) بود. در اوج سختی بازی ما برگزار شد. ما تمام همکاری را با تیم امید انجام دادیم اما با ما همکاری نشد. ما بازیکن خودمان را دادیم. ما امروز تعویضی نداشتیم. پرسپولیس از موقعیتش استفاده کرد و ما هم دقت کافی نداشتیم و همه این‌ها دست به دست هم داد تا در روزی که مستحق باخت نبودیم، شکست بخوریم.

سرمربی نساجی یادآور شد: تغییر سیستم دادیم تا پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم. پرسپولیس سه دوره قهرمان ایران شده و بازیکنان ملی پوشی دارد و در خانه تماشاگرانش را هم در اختیار دارد. از تماشاگران خودمان تشکر می‌کنم که برای ما سنگ تمام گذاشتند. ان شاء الله تیمی درست کنیم که از شان و شخصیت مردم این شهر دفاع کنیم. در نیم فصل دوم بهتر می شویم و چند بازیکن را می‌گیریم.

او در واکنش به اینکه چرا نتوانست تعویض تیمش را انجام دهد، گفت: پرسپولیس در نیمه دوم به صورت فشرده دفاع کرد. می‌خواستیم باباگلی را بیاوریم که از گوشه زمین فشار بیاورد اما کارت بازی و پیراهن بازیکن متفاوت بود. به علت ناهماهنگی در کارت و شماره پیراهن، نتوانستیم تعویض خودمان را انجام دهیم و مجبور شدیم تعویض را عوض کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.