بلاتکیفی آبی‌ها پایان ندارد. پس از سریال خسته کننده آمدن یا نیامدن استراماچونی به تهران، هواداران ناراضی استقلال هجمه سنگینی به علی فتح الله زاده و فرهاد مجیدی وارد کردند و آن‌ها را متهم به خیانت کردند تا در اقدامی غیر قابل پیش‌بینی فتح الله زاده که هنوز یک هفته از عضویتش در هیئت مدیره نگذشته بود، از ادامه حضور در این مسئولیت انصراف داد تا شوک جدیدی به هواداران وارد شود.

قدس آنلاین:  بلاتکیفی آبی‌ها پایان ندارد. پس از سریال خسته کننده آمدن یا نیامدن استراماچونی به تهران، هواداران ناراضی استقلال هجمه سنگینی به علی فتح الله زاده و فرهاد مجیدی وارد کردند و آن‌ها را متهم به خیانت کردند تا در اقدامی غیر قابل پیش‌بینی فتح الله زاده که هنوز یک هفته از عضویتش در هیئت مدیره نگذشته بود، از ادامه حضور در این مسئولیت انصراف داد تا شوک جدیدی به هواداران وارد شود.

برخی منتقدان فتح الله زاده این اقدام را حرکتی نمایشی توصیف کردند اما تأکید وی بر عدم حضور در جلسات هیئت مدیره نشان داد وی تصمیم خود را در این رابطه گرفته است.

البته برخی نزدیکان فتح الله زاده معتقدند که وی به یک شرط به مجموعه هیئت مدیره بازخواهد گشت، که وزیر ورزش و جوانان تمام اعضای هیئت مدیره استقلال را به صورت دسته جمعی برکنار کند.

*شوک فرهاد

در شرایطی که گمانه زنی‌ها حول محور بازگشت فتح الله زاده به استقلال بود، انتشار پست اینستاگرامی  فرهاد مجیدی همه هواداران را آچمز کرد. او نوشت: «با سپاس از باشگاه استقلال که برای سرمربیگری به من اعتماد کرد، باید اعلام کنم فقط روزی به خانه‌ام برمی‌گردم که هواداران – صاحبان اصلی آن خانه – منتظرم باشند و پای دعوت‌نامه امضای معنوی آن‌ها باشد».

هرچند فرهاد مجیدی به غیر از پست اینستاگرامی خود هیچ توضیح دیگری در این رابطه ارائه نکرده بود اما گفته می‌شود وی بابت وقت‌کشی هیئت مدیره استقلال چنین تصمیمی را اخذ کرده چون وی 16 روز پیش و پس از خروج استراماچونی از تهران با اعضای هیئت مدیره استقلال گفت‌وگو کرد و به آن‌ها چراغ سبز نشان داده بود که هدایت استقلال را قبول کند و آن‌ها به وی قول دادند پس از سه روز ماجرای انتخاب وی را رسماً اعلام خواهند کرد. حالا با گذشت دو هفته از آن جلسه و اعلام نشدن خبر انتخابش به صورت رسمی باعث شد وی از همکاری با هیئت مدیره فعلی باشگاه استقلال منصرف شود.

*استعفای دست جمعی؟

شنیده می‌شود مسئولان وزارت ورزش و جوانان تصمیم دارند به صورت جدی روی گزینه تغییرات در هیئت مدیره استقلال فکر کنند به ویژه اینکه هواداران به شدت نسبت به عملکرد این مجموعه انتقاد دارند از این رو بعید نیست که هیئت مدیره به صورت دسته جمعی برکنار شوند.

اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد این است که استقلال با این همه فرصت سوزی و وقت کشی از سایر مدعیان حاضر در کورس قهرمانی به شدت عقب افتاده است و این مسئله می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور تأثیر خود را بر عملکرد و سرنوشت استقلال بگذارد و کار را برای پسران آبی پوش پایتخت دشوار سازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.