نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۹مخالف هستم زیرا این لایحه باعث سخت تر شدن زندگی محرومین و طبقه متوسط جامعه می شود.

لایحه بودجه سال ۹۹ باعث سخت تر شدن زندگی محرومین و طبقه متوسط می شود

رضا شیران خراسانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: با تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۹۹مخالف هستم زیرا این لایحه باعث سخت تر شدن زندگی محرومین و طبقه متوسط جامعه می شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید  هرچه سریعتر  طرح های نیمه تمام دولتی  را به بخش خصوصی واگذار کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در لایحه بودجه سال آینده این موضوع باید به طور ویژه مورد بررسی قرار بگیرد تا بودجه آزاد شده از اینگونه طرح ها صرف ردیف های دیگر در بودجه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: از طرفی فهرست شرکت‌های دولتی به بازنگری اساسی و جامع نیاز دارد زیرا بسیاری از آنها ماهیت  و ساختار شرکت نداشته و بودجه آنها باید مانند سایر ادارات در نظر گرفته شود.

شیران خراسانی ادامه داد: برخی از موسسات در حالی که ساختار آنها به اداره شبیه است همچنان در حالت شرکت فعالیت می کنند از این رو نیاز است آنها از فهرست شرکت های دولتی خارج شوند.     

وی تصریح کرد: همچنین یکی از موارد دیگری که نیاز به شفاف سازی دارد آمار  تعداد شرکت‌های دولتی زیان‌ ده است که آنچه در گزارشات بیان می شود با آنچه واقعیت دارد بسیار  متفاوت بوده و آمار اعلام شده بسیار کمتر از میزان واقعی است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه شرکت‌های دولتی باید به درستی تفکیک و مورد بررسی قرار بگیرند،  ادامه داد: علی رغم اینکه واگذاری شرکت‌های دولتی  از سوی دولت مطرح می باشد اما هر ساله حدود ۳۰ درصد به بودجه آنها افزوده می‌شود که جای تامل و بررسی دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.