مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: تولیدات فرهنگی و هنری با محوریت امام رضا(ع) مورد حمایت قرار می‌گیرد.

 تولیدات هنری با محوریت امام رضا(ع) مورد حمایت قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم زره‌ساز اظهار داشت: نخستین مهرواره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در موضوعات مختلف فرهنگی و هنری در مشهد برگزار شده است و ۲۰ اجرای برتر از ۱۴ گروه مشهد و ۷ شهرستان قوچان، تایباد، بردسکن، خواف، نیشابور، جغتای و تربت‌حیدریه در این رویداد هنری داریم.

وی افزود: این مهرواره با سه هدف شاخص حوزه کودک و نوجوان و با شعار آینده ساختنی است برگزار شده و شرکت‌کنندگان در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال هستند؛ در دنیای امروز هنر از جذابیت بسیار برخوردار است و می‌خواهیم از هنرمندان موسیقی‌های سنتی و مقامی در مسیر افزایش تولیدات امام رضایی(ع) حمایت لازم را داشته باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد گروه‌های شرکت‌کننده از ۷ تا ۲۰ نفر هستند، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان پسران و ۳۰ درصد دیگر دختران هستند و ۳ اثر برتر هر گروه با رأی اعضای هیئت داوران به مرحله کشوری که در نیمه اول اسفند ماه ۹۸ به‌میزبانی استان گیلان در رشت برگزار می‌شود راه می‌یابند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.