جشنواره داستان کوتاه «مشهد ۵۷»، با هدف اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران ویژه شهروندان مشهد به همت فرهنگ‌سرای حجاب برگزار می‌شود.

جشنواره داستان کوتاه «مشهد ۵۷» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با فرارسیدن چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران، فرهنگ‌سرای حجاب جشنواره داستان کوتاه با عنوان «مشهد ۵۷» را با موضوع بیداری اسلامی و دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی انقلاب اسلامی و رویدادهای مرتبط با آن در مشهد برگزار می‌کند.

ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی، حمایت از نویسندگان نوقلم و بومی و تولید آثار ارزشی با محوریت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران از جمله اهداف این جشنواره است که در دو بخش «خاطره‌نویسی» و «داستان کوتاه» با محوریت وقایع مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد برگزار خواهد شد.

همچنین داوری این جشنواره را تعدادی از نویسندگان بزرگ و سرشناس شهر مشهد برعهده خواهند گرفت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، شرکت‌کنندگان می‌توانند در دو گروه سنی کودک و نوجوان و بزرگسال آثار خود را تا پایان ۱۲ بهمن ماه به نشانی festivalmashhad۵۷@gmail.com ارسال کنند. زمان برگزاری آیین اختتامیه و اعلام برگزیدگان این جشنواره نیز ۲۱ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.  

گفتنی است؛ هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر را به این جشنواره ارسال کند و آثار ارسالی آنان نباید در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده و یا به چاپ رسیده باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از جشنواره داستان کوتاه «مشهد ۵۷» با شماره تماس ۳۷۵۱۳۳۸۰ داخلی ۲۰ تماس حاصل کنند و یا به دبیرخانه این جشنواره واقع در فرهنگ‌سرای حجاب، به آدرس انتهای ابوطالب ۷۴، بوستان حجاب به‌صورت حضوری مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.