خراسان شمالی-کلینیک تخصصی بیماران خاص با تعهد بنیاد امور بیماری های خاص و ارائه تعهدات مسولان استانی مقرر شد ۲۲ بهمن ماه سالجاری افتتاح شود.

۲۲ بهمن ماه کلینیک تخصصی بیماران خاص افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدعلی شجاعی در نشستی با محوریت حل مشکلات کلینیک تخصصی بیماران خاص استان و با حضور رئیس بنیاد امور بیماری های خاص با تاکید بر اینکه بروکراسی اداری در حداقل ترین زمان انجام شود؛ اظهار داشت: مجوزهای کلینیک تخصصی بیماران خاص توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بعد از اعلام کتبی باید ۳ روز بعد از تجهیز بخش مربوط صادر و همچنین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کلینیک توسط این دانشگاه تامین شود.

انعقاد قرارداد کارگزاران بیمه با این مرکز تخصصی بعد از بهره برداری از دیگر مباحث این نشست بود که دکتر شجاعی دستور داد مدیرکل خدمات درمان بیمه تامین اجتماعی در جلسه حضور یابد و گفت: روزی که این مرکز به بهره برداری می رسد نباید هیچ مشکل بیمه ای داشته باشیم و کارهای استانی  از فردا پیگیری و با تهران رایزنی های لازم انجام شود.

شجاعی همچنین خطاب به شهردار بجنورد برای آسفالت راه دسترسی منتهی به کلینیک و محوطه ، ایجاد فضای سبز و نمای دیوار، رنگ آمیزی نرده های محوطه دستور داد و گفت: بعد از بازدید میدانی کارهای مربوط تا ۲۵ دی ماه سالجاری انجام شود.  

وی افزود: اعتبار مورد نیاز مورد تعهد استان برای تکمیل این مرکز توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تامین شود و تا زمان افتتاح طی نشست های تخصصی هر ده روز یکبار مدیران مربوط گزارش دهند.

رئیس بنیاد امور بیماری های خاص نیز اظهار داشت: همبستگی خوبی بین مسئولان استان برقرار است که امیداوریم با بهره مندی از این ظرفیت کلینیک تخصصی بیماران خاص استان هر چه سریع تر بهره برداری شود.

فاطمه هاشمی در خصوص ورزش بیماران خاص هم گفت: با تلاش فدراسیون تعداد ورزشکاران این بخش افزایش یافته است و خراسان شمالی می تواند میزبان برگزاری یکی از این ورزش های قهرمانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.