خراسان شمالی-فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری فردی که در یک نزاع و درگیری یکی از شهروندان اسفراینی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود، کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

نزاع و درگیری در اسفراین یک کشته بر جای گذاشت/ قاتل کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در تشر یح جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری که منجر به قتل یک شهروند اسفراینی شده بود، بلافاصله موضوع برای دستگیری قاتل با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اکیپی متشکل از پلیس آگاهی استان و یگان امداد شهرستان اسفراین به محض دریافت این خبر عملیات خود را شروع کردند، افزود: قاتل در تاریخ ۳ دی ماه سال جاری در پی اختلافات قبلی با ایجاد نزاع و درگیری با ضربات چاقو مقتول را به قتل می رساند و از صحنه جرم متواری می شود.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده پلیس در رابطه با این پرونده با جدیت دنبال می شد، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران و همچنین رصد لحظه ای محل های حضور متهم، موفق شدند وی را کمتر از ۷۲ ساعت در یکی از روستا های اطراف شهرستان اسفراین دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه متهم در نهایت بعد از اینکه در مواجه با مستندات مربوطه به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، یاد آور شد: در همین عملیات، خودروی متهم که در روز حادثه مورد استفاده قرار گرفته بود نیز با دستور مقام قضائی توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

سردار مظاهری گفت: متهم در نهایت با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.