خراسان شمالی- فرمانده انتظامی اسفراین از کشف ۲۶۹ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: طرح مبارزه با کالای قاچاق به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان در سطح شهرستان اجرا که در همین رابطه، تعداد ۳ واحد صنفی عطاری با هماهنگی مقام قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این واحدهای صنفی تعداد ۱۴۹ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق، ۲۶ کیلوگرم پودر خوراکی قاچاق و بیش از ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز و قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: در همین رابطه تعداد ۸ هزار نخ سیگار قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳ نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، تصریح کرد: این افراد در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: ارزش این تعداد کالای قاچاق ۲۶۹ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری سارق حرفه ای آهن آلات

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از دستگیری سارق حرفه ای آهن آلات کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله صادقی  گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد سرقت آهن آلات در بخش یکه سعود بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این بخش قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق و محل اختفای وی را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در نهایت سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی گفت: اموال مسرقه نیز از محل اختفای این فرد کشف و با هماهنگی مقام قضائی به مالباخته تحویل داده شد.

واژگونی پراید در شیروان ۳ نفر مجروح داشت

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور روستایی "خلاجلو و داغه" که منجر به مجروحیت ۳ نفر شد خبر داد.

سرهنگ مسعود وحیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی خودروی پراید در محور روستایی "خلاجلو و داغه" ماموران انتظامی و پلیس راه و همچنین عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران انتظامی و پلیس راه در محل حادثه مشخص شد که این واژگونی به علت عدم توانایی راننده خودروی پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است، افزود: در این رابطه ۳ نفر به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث این چنینی پیشگیری می کند، از رانندگان خواست در صورت خستگی و خواب الودگی ۲۰دقیقه در محل مناسب پارک نموده و استراحت نمایند تا شاهد چنین حوادثی در رانندگی نباشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.