خراسان شمالی- مدیرکل سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت: تا مردم در صحنه هستند، توطئه ها و تحریم ها خنثی می شود و دشمن عقب می نشیند اما روزی برسد که مردم به یک نظام حاکمیتی پشت کنند و از دولت روی برگردانند، آن روز مصیبت دولت و حاکمیت است.

حضور مردم در صحنه توطئه و تحریم های دشمن را خنثی می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی خادمی در مراسم مسجد و بصیرت انقلابی با اشاره به اینکه دی ماه نماد تجلی بصیرت و استقلال و آرمان خواهی مردم ایران است، اظهار داشت: مردم ایرانی کسانی هستند که با صدای رسا قدم به میدان گذاشتند و اعلام کردند تا پای جان از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی دنیاطلبی برخی از عناصر داخلی را یکی از عوامل شکل گیری نهم دی ماه و این حرکت عظیم در کشور خواند و ادامه داد: دنیا طلبی خطراتی به ویژه برای خواص در جامعه دارد چراکه این گروه وظیفه هدایت و راهبری جامعه را برعهده دارند و در حاکمیت دینی و اسلامی شایستگان باید جلو بیایند که اگر غیر از این اتفاق بیافتد، کاسه ای زیر نیم کاسه است.

حجت الاسلام خادمی اضافه کرد: مصیبت زمانی است که به قیامت، بزرخ ، مرگ و حیات اعتقاد داریم اما برای ورود به مجلس یا هر سمت و مسئولیتی لابی گری می شود، پول و پلو توزیع می شود.

این مقام مسئول یادآور شد: اگر بزرگان و رهبران جامعه همچون مردم زندگی کنند اتفاقی رخ نمی دهد، مشکل زمانی است که عده ای اندک برخوردارند و عده ای کثیر محروم هستند.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) در رابطه با اینکه "مصیبت وقتی است که مردم از حکومت برگردند"، گفت: اگر مسئولان حمایت نکنند اسلام دچار مشکل می شود، چون با سلاح و ابزار نظامی نمی شود حاکمیت را حفظ کرد، مردم یکی از بارزترین مولفه های قدرت هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات با بیان اینکه انقلاب اسلامی حق انتخاب را به مردم داده و این بستر انتخاب مسئولان توسط خود مردم را فراهم کرده است ، گفت:  در انتخابمان دقت کنیم چون این شرایط هم بستگی به انتخاب ما دارد.

وی افزود: مردم برای رای هایشان اعتبار قائل باشند، کسی را انتخاب کنند که عالم، متخصص و متعهد باشند زیرا مجلس جای قصه گفتن، خوابیدن و استراحت نیست، جای کسانی است که بتوانند لوایح را بخوانند، نقد و اظهار نظر کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: نماینده باید شجاع باشد تا اگر تهدید شد میدان را خالی نکند، مقید به حلال و حرام الهی باشد، مقید به اصول و آرمان ها باشد، خداترس باشد و به این تصور را نداشته باشد که اکنون که  فرصتی ایجاد شده کمال استفاده را بکند.

وی یادآور شد: مردم ما هویت ملی، اسلامی و انقلابی دارند،  اینها هویت های ارزشمندی است و این هویت ها ما را حفظ می کند و گسل هایی که احتمال می دهند جامعه را از هم بپاشاند در اشتباه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.