تبریز- پیکر پاک شهید امیرسرتیپ دوم محمدرضا رحمانی، خلبان میگ ۲۹ حادثه دیده پایگاه هوایی شهید فکوری، روز شنبه با حضور مردم شهیدپرور و انقلابی تبریز در این شهر تشییع شد.

به گزارش قدس آنلاین؛ آیین تشییع پیکر این شهد والامقام بر دوش همرزمان، دوستان، خانواده و مردم ولایی تبریز از میدان شهدا تا میدان شاعت تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم، به شهرستان ری در استان تهران جهت خاک سپاری منتقل شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در این مراسم ضمن عرض تسلیت این حادثه ناگوار به ارتشیان، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و بازماندگان شهید رحمانی، از وی به عنوان یکی از خلبانان شجاع و با تجربه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نام برد که این نیرو سالها از خدمات و تجارب وی استفاده کرد.

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم آسمان را جایگاه کسانی دانست که همواره در زندگی خود اوج می گیرند و عاشقانه پرواز می کنند و باید توجه داشت که شایسته ترین مومنان کسانی هستند که پروازشان ابدی است.

وی اظهار داشت: اقتدار و صلابت امروز جمهوری اسلامی در عرصه های نظامی و دفاعی مرهون و مدیون خون پاک شهدایی است که جان خود را برای دفاع از حریم میهن اسلامی فدا کردند تا مردم در امنیت و آسایش زندگی کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.