رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: تاکنون 15 هزار واحد مسکن خسارت دیدگان ناشی از سیل فروردین ماه امسال تکمیل و تحویل مردم شده است.

 تکمیل 15 هزار واحد مسکن خسارت دیدگان سیل  کشور

به گزارش قدس آنلاین مهندس علیرضا تابش در مراسم افتتاح و بهره برداری از واحدهای مسکن روستایی ناشی از سیل فروردین ماه  استان خراسان رضوی در روستای سیف آباد شهرستان بردسکن گفت:  اگرچه استان خراسان رضوی در ابتدا در لیست استان های اصلی  دچار سیل قرار نگرفته بود ولی با پی گیری های انجام شده استاندار خراسان رضوی و تصویب هیات دولت این استان هم در فهرست  25 استان کشور در امر بازسازی قرار گرفت.  

وی عنوان کرد:  براثر وقوع سیل فروردین ماه  65 هزار واحد مسکن  در کشور احداثی و بیش از 100 هزار  واحد نیز تعمیراتی در دستورکار بنیاد مسکن قرار گرفت که  تاکنون 2 هزار و 250 واحد احداثی در استان خراسان رضوی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و هزار واحد تعمیراتی نیز 100 درصد عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است.

تابش به کمک 4 هزار و 900 میلیارد تومانی دولت  در بحث بازسازی مسکن های خسارت دیده ناشی از سیل در کشور اشاره کرد و گفت: در این رابطه نیز هزار و 800 میلیارد تومان نیز کمک بلاعوض دولت به طور 100 درصد تخصیص داده شد که جای تقدیر و تشکر از دولت  دارد.

  رئیس بنیاد مسکن کشور  اظهارداشت: درپی جریان سیل نیز790 طرح عمرانی در مناطق سیل زده  کشور  اجرا شد که  100 درصد اعتبارات آن اختصاص داده شد. وی افزود: تاکنون در سطح کشور 15 هزار واحد مسکن روستایی خسارت دیده از سیل تکمیل و تاپایان امسال بخش دیگری از این واحدها   مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.