سرمربی سپاهان که در روز آخر نیم فصل تیمش نخستین شکست را تجربه کرد، گفت: فقط با فوتبال می‌توان مردم یک شهر را خوشحال کرد.

سپاهان پرسپولیس را قهرمان نیم فصل کرد

قدس آنلاین: امیر قلعه نویی بعد از شکست سنگین تیمش مقابل صنعت آبادان در نشست خبری گفت: واقعا باید به این فوتبال تبریک گفت. من ۴۰ سال است در فوتبال هستم. به مردم خوب آبادان، جوانان غیور و اسکوچیچ تبریک می‌گویم. دیداری که ۶ گل داشته باشد زیباست.

وی ادامه داد: تیم داوری قضاوت خیلی خوبی داشت. صنعت نفت از هر جهت لیاقت برد را داشت. در نیمه نخست فکر کردیم بازی تمام شد. من در رختکن هم گفتم که کار تمام نشده است.

سرمربی سپاهان یادآور شد: وقتی توپ گئورگی ولسیانی در حالی که بازی سه بر یک بود، تبدیل به گل نشد، باید بازی را می‌باختیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: من از وزیر نفت خواهش می‌کنم به سه تیم نفتی رسیدگی کند. اگر میلیاردها هزینه کنید هم شادی به این شهر نمی‌آید. با یک فوتبال، این مردم تا انتهای لیگ از این بازی لذت می‌برند. کاری به برد و باخت ندارم.

وی تاکید کرد: اسکوچیچ ما را یاد تیم خوب صنعت نفت در جام تخت جمشید انداخت. امروز، روز خوب آن‌ها بود اما روز بد ما نبود. وقتی توپ را در شرایطی که بازی سه بر دو بود گل نکردیم، باید می‌باختیم.

یادآور می شود امروز صنعت نفت آبادان با برتری ۴ بر ۲ مقابل سپاهان و تکمیل شگفتی نیم فصل اول، نخستین شکست فصل جاری را به تیم قلعه نویی تحمیل کرد.

به گزارش ایسنا، در تنها دیدار باقی‌مانده از هفته یازدهم لیگ برتر ایران، صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۴۵ میزبان سپاهان بود که این دیدار با حساب ۴ بر ۲ به صعود آبادانی‌ها تمام شد تا این تیم شگفتی خود را در آستانه ورود به تعطیلات لیگ تکمیل کند.

عیسی آل‌کثیر، محمد قریشی، اهل شاخه و طالب ریکانی برای آبادانی‌ها گل زدندو  سجاد شهباززاده و سالاری، دروازه‌بان صنعت نفت (گل به خودی) گلهای سپاهان را به ثمر رساندند.

با این پیروزی صنعت نفت آبادان ۳۰ امتیازی شد و کماکان در رده چهارم قرار گرفت اما اختلافش را با تیم دوم جدول به یک امتیاز و با صدرجدول به چهار امتیاز کاهش داد. سپاهان نیز فرصت صدرنشینی را از دست داد و با ۳۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ نوزدهم شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.