۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 685123

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: معاملات این بورس در آذر ماه امسال نسبت به آبان ماه ۲ برابر شد.

معاملات بورس خراسان ۲ برابر شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین خدادوست افزود: آذر ماه امسال ۲ میلیون و ۱۱۹ هزار سهم به ارزش ۱۱ هزار و ۴۵۶ میلیارد ریال در بورس این استان معامله شد در حالی که آبان ماه امسال یک میلیون و ۶۶ هزار سهم به ارزش پنج هزار و ۴۲۹ میلیارد ریال در این بورس معامله شده بود.

وی ادامه داد: متوسط ارزش خرید و فروش روزانه سهم در آذر ماه امسال ۵۴۵ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال محاسبه شد و شاخص کل قیمت در پایان دوره ۳۵۳ هزار و ۹۹۷ بود.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی تعداد خریداران در آذر ماه امسال را ۳۹ هزار و ۲۳۶ نفر و تعداد کارگزاری‌ها را ۶۰ ایستگاه معاملاتی ذکر کرد.

خدادوست گفت: در این مدت همچنین ۱۴ ساعت دوره آموزشی برای ۵۱۶ نفر در بورس استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: تعداد شرکت‌های استانی در بورس استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی طی آذر ماه امسال ۱۳ مورد و ارزش بازاری آنها ۲۱۹ هزار و ۷۶۵ میلیارد ریال بود.

مدیر بورس اوراق بهادار استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی ادامه داد: در مجموع طی سه ماهه سوم امسال، پنج میلیون و ۹۹۹ هزار سهم به ارزش ۲۸ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال در این بورس معامله شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.