یزد - دبیرستاد گرامداشت حماسه ۹دی در استان یزد گفت : به مناسبت دهه بصیرت دراستان یزد بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی با محوریت برنامه های تبینی و تبلیغی در مساجد برگزار خواهد شد .

 ۸۰۰برنامه به مناسبت دهه بصیرت دراستان یزد برگزار خواهد شد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین ، سعید زارع شامگاه شنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهارداشت: در دهه بصیرت که از تاریخ ۹دی تا ۱۹دی است بیش از۸۰۰ برنامه درسطح استان برگزارخواهد شد و عمده این برنامه ها با محوریت تبینی و تبلیغی در مساجد برگزار خواهد شد .

وی افزود : بزرگداشت حماسه ۹دی  به منزله تعظیم شعائر اسلامی و منویات مقام معظم رهبری و حفظ آرمانهای انقلاب است وحضور با نشاط و به موقع مردم انقلابی در این مراسم حماسه تاریخی ۹دی را رقم زد و این حماسه نقطه عطفی دردهه چهارم انقلاب اسلامی خواهد بود . 

زارع تصریح کرد: این برنامه ها به صورت متمرکز در همه شهرستان ها برگزار خواهد و در استان هم گردهمایی مردم انقلابی استان درمیدان تاریخی امیر چخماق است و سخنران این مراسم حجت الاسلام پناهیان است.

دبیرستاد گرامداشت حماسه ۹دی در استان یزد ادامه داد : دشمنان انقلاب  در۴۰ سال گذشته بارها ثابت کردند که با دین  ودیانت و حکومت اسلامی مشکل دارند و رشد مکتب تشیع را نمی  توانند باور کنند .

وی خاطرنشان ساخت: دشمنان همواره تلاش دارند به نظام اسلامی و انقلاب آسیب برسانند اما در گذشته فتنه گری های آنها در فواصل  طولانی مدت انجام می شد  لیکن اکنون هر سال به دنبال ایجاد فتنه تازه علیه نظام و انقلاب هستند و دراین شرایط مردم باید آگاه و هوشیار باشند و دولت نیزباید هوشمندانه رفتار کند و بر مبنای عدالت با مردم رفتار کند.

دبیرستاد گرامیداشت حماسه ۹دی استان گفت: تلاش دشمن بر این است که کشور را ناامن  و نا اآرام جلوه دهند و با تغییر قیمت سوخت و اتفاقاتی که به دنبال  این اقدام در کشور رخ داد دشمنان در صدد تحت تاتیر قردادن انتخابات مجلس هستند .

 وی خاطر نشان ساخت : در حوادث اخیر که اتفاق افتاد آتش زدن اموال عمومی و غارتگری ها همه کار افراد سازمان یافته بود و مطالبه عامه  مردم چیزدیگری بود  که امیدواریم مسئولان نظام  با نگاه ویژه به حل مسائل اقتصادی  مردم آینده بهتری را برا ی مردم رقم بزنند و شرایط را برای بی اثر کردن  فتنه های دشمن هموار سازند .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.