نامزد پیشرو حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، حرف های روز گذشته خود درباره اینکه در جلسه استیضاح ترامپ شرکت نمی کند، را پس گرفت.

«جو بایدن» حرف خود درباره شرکت نکردن در جلسه استیضاح ترامپ را پس گرفت

قدس آنلاین؛ به نقل از سی بی اس نیوز، «جو بایدن» معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد پیشرو حزب دموکرات این کشور برای انتخابات ریاست جمهوری، توئیت روز گذشته خود را که در آن اعلام کرده بود که در جلسه استیضاح دونالد ترامپ شرکت نکرده و علیه وی شهادت نمی‌دهد را پس گرفت.

بایدن در همین رابطه اعلام کرده که با افتخار هر چیزی را که کنگره از وی بخواهد انجام می‌دهد.

این در حالی است که بایدن شب گذشته در صفحه توییتری خود نوشت: هیچ برنامه‌ای برای حضور در جلسات استیضاح ترامپ در مجلس سنا ندارم. حتی اگر احضار شوم باز هم حاضر به شهادت علیه ترامپ نیستم.

وی در مورد توجیه عدم حضور خود در مجلس سنا علیه ترامپ تاکید کرد که نمی‌خواهم با حضور در جلسه استیضاح ترامپ در مجلس سنا به احضاریه جمهوری‌خواهان مبنای قانونی ببخشم.

از سوی دیگر اما «نانسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ارسال فوری دو لایحه استیضاح رئیس جمهوری آمریکا، به مجلس سنا خودداری کرد، چرا که دموکرات‌ها نگران وضعیت این لایحه در مجلس سنا که کنترل آن با جمهوریخواهان است، هستند.

پلوسی اندک زمانی پس از تصویب لایحه استیضاح ترامپ در صحن مجلس نمایندگان در پاسخ به خبرنگاران درباره ارسال نکردن این لایحه به مجلس سنا گفت: (در واقع) خواسته ما ارسال استیضاح است، اما باید منتظر ماند و دید در آن سو (مجلس سنا) قرار است چه رخ دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.